دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی /

(ویدئو) بهترین و صحیح ترین کار موقع گیر کردن در آسانسور

پنجشنبه، 05 مهر 1403
طوطیانیوز: در صورت گیر کردن در آسانسور ، سعی نکنید از دریچه فوقانی کابین بیرون بروید. این کار نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه می‌تواند منجر به برق‌گرفتگی‌تان هم بشود.در این ویدئو، آموزشی برای مواقعی که در آسانسور گیر می‌کنیم را نمایش می‌دهد که با هم آن را تماشا می‌نماییم.

به گزارش طوطیانیوز، اینکه آپارتمان‌ها تبدیل به یکی از عناصر اصلی زندگی شهری شده‌اند و اصولا همه‌گیر شدن ساختمان‌های بلندمرتبه مدیون وجود آسانسورهاست. شاید برای یک ساختمان سه یا چهار طبقه ضرورت وجود آسانسور چندان حس نشود (هر چند این روزها در این ساختمان‌ها هم وجود آسانسور حیاتی است) اما مطمئنا در آپارتمان‌هایی با تعداد طبقات بالا، نبود آسانسور امری غیر منطقی به نظر می‌رسد.

با این حال آسانسور یک وسیله‌ است و همه‌ وسیله‌ها روزی با نقص روبه‌رو شده یا خراب می‌شوند. اما این موضوع زمانی مشکل‌آفرین است که این نقص هنگام حضور افراد در داخل آسانسور رخ دهد. گیر کردن در آسانسور شاید کابوس بسیاری از ما باشد. به خصوص که ممکن است داستان‌های عجیب و غریبی هم در این مورد خوانده یا شنیده باشیم. در این مطلب می‌خواهیم تمامی زوایای این اتفاق را با هم بررسی کرده و بر این ترس غلبه کنیم.



(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
ویدیوی وایرال شده از پاسخ دندان شکن دانش آموز دهه نودی به خبرنگار صدا و سیما/ عجب جوابی داد☠️😂
ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱