(ویدئو) بالا گرفتن دعوای مریم امیرجلالی، نصرت خانم سریال "ترش و شیرین" و حمید لولایی در واقعیت

انتشار 6 تیر 1403

طوطیا نیوز: مریم امیر جلالی در یک گفتگوی دوستانه با امیرحسین قیاسی نسبت به حرکت جنجالی حمیدلولایی در شب آهنگی واکنش تندی نشان داد.

(ویدئو) بالا گرفتن دعوای مریم امیرجلالی، نصرت خانم سریال "ترش و شیرین" و حمید لولایی در واقعیت

به گزارش طوطیا نیوز، مریم امیرجلالی بازیگر تلوزیون و سینمای ایرانی است که متولد 29 آذر 1326 در تهران است. او در خانواده ای شلوغ بزرگ شده و دارای 4 خواهر و 4 برادر است که خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است. پدر مریم امیرجلالی بازنشسته ارتش است. خانم بازیگر پدرش را صبورترین فرد زندگی‌اش می داند و می گوید: “پدر مـن فردی بسیار مقتدر و باجذبه بود اما از طرفی بسیار افتاده و برای تمام اهل محل ارجمند بود. مـن بارها بـه پدرم غبطه می خورم اما خوش بـه سعادتش کـه در زمانی از دنیا رفت کـه خیلی از مشکلات را ندید و رفت. پدرم 63 سالش بود کـه از دنیا رفت. مادر مریم امیرجلالی متولد اراک بوده که پس از ازدواج به تهران آمد.

تحصیلات مریم امیرجلالی فوق دیپلم رشته حسابداری است. او پیش از ورود به دنیای بازیگری در شغل دولتی مسئول حسابرسی شهر و روستا بوده و پس از بازنشستگی در انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی مشغول به کار شد و در شرکت های ساختمانی سنگ و ستون نیز کار می کرد که در سال 1378 بازنشسته شد.

مریم امیرجلالی (زادهٔ 1326) بازیگر اهل ایران است. شهرت او بیشتر به‌خاطر بازی در مجموعه‌های طنز دههٔ 1380 مانند خانه به دوش (1383)، متهم گریخت (1384) و ترش و شیرین (1386) است. او به‌عنوان خواننده با گروه موسیقی بیان نیز همکاری داشته‌است.

ترش و شیرین یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت و محمدرضا آرین است که در نوروز 1386 از شبکه سه پخش شد. این سریال در حال حاضر از شبکه آی فیلم بازپخش میشود. مریم امیرجلالی در این سریال نقش نصرت خانم و حمید لولایی نقش جهان را بازی کرده بودند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب