دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدئو) ماجرای عجیب شکایت علی دایی از شرکت تویوتا!/ آیا میدانستید بزرگترین شکایت بین المللی از تویوتا در جهان توسط ایشان انجام شده است؟!

سه شنبه، 03 مهر 1403
طوطیا نیوز: ماجرایی عجیب از شکایت بزرگ شرکت تویوتا در سال 91 توسط علی دایی که موجب پرداخت غرامت توسط این شرکت به علی دایی شد.

به گزارش طوطیا نیوز، علی دایی متولد یکم فرودین ماه 1348 در شهر اردبیل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس تهران، بایرن مونیخ و هرتابرلین آلمان است که با زدن 109 گل در 149 بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را در اختیار دارد. او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

در سال 1391 و درست در شب های نزدیک عید علی دایی با خودرو پرادو خود تصادف میکند و ایربگ های آن به درستی عمل نکرده و برای او و سرنشینان خودرو آسیب هایی اتفاق می افتد که خوشبختانه خسارات و آسیب های جانی غیر قابل جبران نمی افتد. از این رو از این شرکت شکایت کرده و کارشناس شرکت میگوید که باید دکمه ای در زیر داشبورد قبل از تصادف را فشار میداده است، اما علی دایی به او گفته اگر شما بیایید و دکمه آنرا پیدا کنید به شما پول چند خودرو تویوتا را میدهم.



(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱