(ویدئو)تصاویر دیده نشده از حضور پر صلابت مجتبی خامنه ای پسر رهبر معظم انقلاب در جبهه جنگ!/ بسیجی با لباس خاکی در میدان جنگ

انتشار 19 مرداد 1403

طوطیا نیوز: در ویدیویی که مشاهده می کنید چهره‌هایی همچون حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب در حالی که در آن روزها پدر بزرگوارشان رئیس‌جمهور وقت بودند، برای دفاع از کیان، ناموس و اسلام پا در میدان نبرد گذاشته و همچون بسیجی با لباس خاکی در کنار سایر رزمندگان با صدامیانِ تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

(ویدئو)تصاویر دیده نشده از حضور پر صلابت مجتبی خامنه ای پسر رهبر معظم انقلاب در جبهه جنگ!/ بسیجی با لباس خاکی در میدان جنگ

به گزارش طوطیا نیوز،حجت‌ الاسلام سید مجتبی خامنه ای متولد سال 1348 در مشهد است و شناخته شده ترین پسر آیت الله خامنه ای به شمار می آید.

سید مجتبی خامنه ای دومین پسر آیت الله خامنه ای است و تحصیلات دبیرستان خود را در مدرسه علوی گذراند. نخستین استادان دروس حوزوی او سید محمود هاشمی شاهرودی و پدرش بودند و در سال 78، برای تحصیلات حوزوی وارد حوزه علمیه قم شد. وی در حال حاضر در قم به تدریس دروس حوزوی مشغول است.

پسر دوم آیت الله خامنه ای در سال 65 زمانی که 17 سال داشت به جبهه رفت و عضو گردان حبیب ابن مظاهر شد که از معروف‌ ترین گردان‌ های لشکر 27 محمد رسول‌الله بود. او در چند عملیات از جمله بیت‌المقدس 2، بیت‌ المقدس 3، بیت‌المقدس 4، والفجر 10 و مرصاد حضور داشت.

شهید سردار نورعلی شوشتری از فرماندهان جنگی ایران درباره ی حضور وی در جنگ گفته‌ است.

به دفعات در جبهه نبرد حاضر شدند و در عملیاتهای مختلف شرکت کردند؛ مثلاً یک شب در عملیات «بیت‌المقدس 3» بود که دیدیم «آقا سید مجتبی» با پسر آقای هاشمی رفسنجانی، آن جا ظاهر شدند. اما در هنگامی که من مشغول صحبت با بی‌سیم و انجام کارهای دیگر بودم، با فرزند آقای هاشمی راه افتادند به طرف خط، من هر چه کردم نتوانستم آن‌ها را نگه دارم و رفتند. بعد با فرمانده لشگرشان تماس گرفتم و گفتم: اینها دارند می‌آیند مواظب باش که در خط شکنی شرکت نکنند. روز بعد که به منطقه رفتم، دیدم اینها روی ارتفاعات «قَشَن» جایی که در نوک نقطه دفاعی قرار داشت و در محلی که واقعاً هم تخلیه مجروح از آن جا سخت بود و هم رساندن مهمات و آذوقه خیلی مشکل بود.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب