دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) دعا نویسی رضا پهلوی جهت برآورده شدن حاجت با برادران یهودی خود پای دیوار ندبه در اسراییل/ وقتی برای جلب توجه دست به دامن قوم یأجوج و مأجوج میشی

یکشنبه، 08 مهر 1403
طوطیا نیوز: تصاویری از ریع پهلوی در حال اجرای مراسم دیوار براق و نوشتن حاجت جهت قراردادن در لای جرز دیوار براق را ببنید.

به گزارش طوطیا نیوز، به نظر می‌رسد رضا پهلوی به واسطه مشاوران ناآگاه به مسائل داخلی ایران، به این سو رفته که با دشمنان ایران، دوستی کند. در چند روزی که خبر سفر رضا پهلوی به اسرائیل منتشر شد، از براندازها گرفته تا مقامات صهیونیستی همه در حال تمسخر این سفر بودند.

حتی پوشش رسانه ای، سطح تشریفات وعکس هایی که از این سفر منتشر می شود خود دستمایه طنزپردازی خیلی ها شده است.درواقع دیدارهای غیر رسمی در مکان هایی نامتعارف، بدون تشریفات معمول، بدون نشان و پرچم همگی نشان دهنده جدی نبودن و رسانه‌ای بودن حضور پهلوی در سرزمین های اشغالی است.در یکی از برنامه‌های این شاهزاده متوهم، وی مراسم دعانویسی در کنار دیوار یهودیان اسرائیل را انجام داد که ویدئوی آن را می بینید.



استایل‌های شیک و ایرانی‌پسند بانوان بازیگر ایران در جشنواره‌های خارج از کشور/ از لباس پرزرق و برق پریناز ایزدیار و هدی زین‌العابدین تا پوشش‌ ساده‌ی نیکی کریمی و مهتاب کرامتی
(عکس) طرح خاص بشقاب سنتی مینا مختاری، همسر بهرام رادان با تزئین گلبرگ
استایل شیک و مجلسی سحر دولت‌شاهی در خارج از کشور با لباس مشکی حاشیه طلایی و اکسسوری‌هایی به سبک ایران باستان
(تصاویر) خانه ای از جنس طلا/ این خانه 26 متری، خیلی گران و لوکس است!
کلیپی پربازدید از فارسی صحبت کردن شهید سیدحسن نصرالله