دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدئو) دعوای مژده‌ لواسانی و مصطفی امامی روی آنتن زنده سر افتادن دکور برنامه

یکشنبه، 01 مهر 1403
طوطیا نیوز: در برنامه جشن ماه که به مناسبت ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) در فضای باز اجرا می‌شود، باد پاییزی این شب‌های پایتخت روی آنتن زنده برنامه را بهم ریخت که این اتفاق با واکنش جالب مژده لواسانی رو به رو شد.

به گزارش طوطیا نیوز، مژده لواسانی در 20 آبان 1368 به دنیا آمد. او فعالیت رسانه‌ای را در سه سالگی و با برنامهٔ سلام کوچولو آغاز کرد و بعد از آن با برنامه‌های بچه‌های انقلاب و بوی گلِ آفتاب همکاری‌اش را با رادیو سراسری ادامه داده. او اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ من هم می‌توانم تجربه کرد. او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال‌های پلاک 14 (به کارگردانی مهران مدیری) و خبرنگار (به کارگردانی محمد حسن‌زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر ظهور خورشید، خورشید در پس ابر و آفتاب هشتم را بر عهده داشته‌است.

وی همچنین در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده‌است. او در سال 1396 در برنامه سه ستاره به انتخاب مردم به عنوان بهترین مجری زن تلویزیون انتخاب شد.همزمان با ایام محرم مژده لواسانی عکسی از خود در حرم امام حسین (ع) منتشر کرد.

در بخشی از برنامه جشن ماه که به مناسبت ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) در فضای باز اجرا شد، باد پاییزی این شب‌های پایتخت روی آنتن زنده برنامه را بهم ریخت که این اتفاق با واکنش جالب مژده لواسانی رو به رو شد. مژده لواسانی گفت اگه میوفتاد رو من چی ؟



(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱