دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدیو) کشف بزرگ معجزه سلامتی در فصل سرما / واکسن خوراکی معجون پسته و عسل

چهارشنبه، 04 مهر 1403
طوطیانیوز: صحبت‌های کارشناس طب‌سنتی شبکۀ افق در مورد خواص پوست پسته و تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرماخوردگی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش طوطیانیوز، پوست سبز پسته تازه بر خلاف مغز آن که گرم و خشک است، دارای طبع سرد و خشک است. پوست پسته دارای ترکیباتی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند و مقاومت بدن را در برابر بیماری‌ها افزایش می‌دهند. همچنین، خواص ضد التهابی پوست پسته می‌تواند در کاهش التهاب‌های بدن موثر باشد و در درمان بیماری‌های مرتبط با التهاب نقش داشته باشد.

دمنوش پوست پسته منبعی غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها است. این آنتی‌اکسیدان‌ها به مقابله با رادیکال‌های آزاد در بدن کمک می‌کنند و از سلول‌ها در برابر آسیب‌ها محافظت می‌نمایند. مصرف منظم این دمنوش می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با استرس اکسیداتیو کمک کند.آنتی‌اکسیدان‌های موجود در پوست پسته می‌توانند به بهبود سلامت پوست و مو کمک کرده و از پیری زودرس جلوگیری کنند. همچنین این ترکیبات می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش داده و به حفظ سلامت قلب شما کمک کنند.

پوست پسته دارای خواص ضد باکتریایی است که می‌تواند در مقابله با عفونت‌ها به بدن کمک کند. این ویژگی باعث می‌شود دمنوش پوست پسته به عنوان یک نوشیدنی مفید برای تقویت سیستم ایمنی و محافظت در برابر عفونت‌های باکتریایی به شمار آید.



ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱