دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) صحبت های الیکا ناصری بازیگر گردن زنی : از اینکه بگن بخاطر زیبایی صورتت نقش میگیری متنفرم

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
طوطیا نیوز: ویدئویی ببینید از الیکا ناصری که با تی وی پلاس مصاحبه کرده.الیکا ناصری اخیرا با ایفای نقش در فیلم گردن زنی خوش درخشیده است.

به گزارش طوطیانیوز، الیکا از کودکی و هنگامی که 7 سال داشت، وارد عرصه بازیگری گردیده و برای نخستین بار جلوی دوربین بهروز شعیبی در فیلم میان ماندن و رفتن رفت. فیلمی که توانست به خوبی بازی قابل قبولی از او به نمایش بگذارد.

گردن زنی سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی سامان سالور یک اثر دیدنی در ژانر جنایی و درام است که به زودی (23 شهریور) از پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد. در این سریال الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی در گردن زنی نقش باران را کنار کیسان دیباج ایفا می‌کند.

هرچند این بازیگر جوان و تازه کار، کارنامه هنری چشمگیری ندارد، ولی می توان گفت که از استعدادهای درخشان در آینده سینما و تلویویون در ایران است، زیرا با توجه به تجربه اندکی که در بازیگری دارد، ولی در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان خیلی عالی ظاهر گردید.در ادامه فیلمی از مصاحبه الیکا ناصری با برنامه تی وی پلاس را ببینید.



ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱