دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز و عجیب مرجانه گلچین در پست جدید اینستاگرام+متن انگیزشی و احساسی خانوم بازیگر/ دوستم داشته‌باش!

جمعه، 30 شهریور 1403
طوطیا نیوز: صحبت های تامل برانگیز و عجیب مرجانه گلچین در پست جدید اینستاگرام را مشاهده نمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. مرجانه گلچین خواهرمنیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است. مرجانه گلچین همچنین همسر کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما میباشد.

مرجانه گلچین با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. او زمان بازی در این سریال 19 ساله بود و بعد از این سریال به تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد. ولی با بزنگاه بیش از پیش شناخته شد. ویدیویی که مشاهده می فرمایید قسمتی از کدبانوگری خانم گلچین در برنامه شام ایرانی می باشد. که با قدر و با سلیقه در این برنامه حاضر شد و توانست نظر مهمانانش را جلب کند. در ادامه متن انگیزشی مرجانه گلچین را تماشا نمایید...

برای تمام وقت‌هایی که تنها بودم و کسی را نداشتم، دوستم داشته‌باش، برای تمام پاییزهایی که دلم می‌خواست و قدم نزدم، برای تمام حرف‌هایی که گوشی برای شنیدنشان نیافتم و برای تمامِ -می‌خواهم کنارم‌باشی‌-ها و -می‌خواهم بغلم‌کنی‌-هایی که نگفتم!

دوستم داشته‌باش! برای تمام فیلم‌هایی که تنهایی دیدم و کتاب‌هایی که تنهایی خواندم و موزیک‌هایی که تنهایی شنیدم و غروب‌هایی که تنهایی نگاه کردم.

دوستم داشته‌باش، برای تمام بارهایی که چهار شانه می‌خواست و تنهایی به دوش کشیدم، برای تمام جنگ‌هایی که تنهایی در خط مقدمشان ایستادم و برای تمام مشکلاتی که تنهایی از پسشان بر آمدم.

دوستم داشته باش، برای کودک معصوم و گوشه گیر درونم که مدت‌هاست هیچ شانه‌ی امنی برای پناه بردن و آغوش بی‌منتی برای گریستن نداشته.

من خیلی خسته‌ام، خیلی زخمی و ناامید از آدم‌ها و خیلی تنها.

دوستم داشته باش...

من همچنان دوستتان دارم❤️



(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
ویدیوی وایرال شده از پاسخ دندان شکن دانش آموز دهه نودی به خبرنگار صدا و سیما/ عجب جوابی داد☠️😂
ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱