دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) سکانسی فوق خنده‌دار از داوری سیامک انصاری/ کی میدونه نویسندۀ شاهنامۀ فردوسی ابوالقاسم فردوسی بود!؟/ اونجا که رادش میگه راهنمایی کنین!/فقط اونی که میگه صادق هدایت

پنجشنبه، 29 شهریور 1403
طوطیانیوز: سکانسی از یک برنامۀ طنز را مشاهده می‌کنید که در این برنامه سیامک انصاری مجری یک مسابقۀ علمی است و در تلاش است شرکت‌کنندگان را راهنمایی کند.

به گزارش طوطیانیوز، سیامک انصاری از کودکی راه موسیقی را دنبال کرد و پیانو نوازی را تا چند سال ادامه داد و امروزه یکی از نوازندگان حرفه ای این ساز است و برای دل خودش می نوازد! پیمان معادی، علیرضا عصار و چند نفر دیگر از دوستان در مدرسه «روش نو» همکلاسی های سیامک انصاری بودند و با هم درس می خواندند که سرنوشت همه آنها به کار هنری گره خورد.

طناز هادیان نام همسر سیامک انصاری است که در رشته معماری و برنامه نویسی کامپیوتر لیسانس گرفته و فعالیت هنری ندارد. در ادامه با نحوه ازدواج آنها آشنا می شوید.سیامک انصاری در 42 سالگی در سال 1391 با طناز هادیان ازدواج کرد که یکی از دوستان خانوادگی شان بود و ازدواج آنها به صورت اتفاقی رخ داد. طناز هادیان درباره آشنایی خود با سیامک گفته بود که چند باری همدیگر را دیده بودند و به تدریج این احساس به رابطه عاشقانه و ازدواج تبدیل شد.

شاهنامه رزم‌نامه‌ای گسترده و فراگیر و یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای ادبی جهان است که در برگیرندهٔ اسطوره‌ها، رخدادها و تاریخ ایران از آغاز تا حمله اعراب به ایران در سدهٔ هفتم است. در شاهنامه از پنجاه پادشاه که بر این سرزمین فرمانروایی کرده‌اند یاد شده و درون‌مایهٔ آن تاریخی است.در ادامه سکانسی فوق خنده‌دار از داوری سیامک انصاری را ببینید.



(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
ویدیوی وایرال شده از پاسخ دندان شکن دانش آموز دهه نودی به خبرنگار صدا و سیما/ عجب جوابی داد☠️😂
ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱