دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) سرویس مدرسه فوق لاکچری فرزندان فرح دیبا و محمدرضا پهلوی/ دزدی از جیب ملت و خرج‌های بی‌مورد/ وقتی بچه های شاه ملعون با هلیکوپتر رفت آمد میکنن!

شنبه، 31 شهریور 1403
طوطیا نیوز: فرح و محمدرضا پهلوی دارای 4 فرزند به نام‌های رضا پهلوی، فرحناز، علیرضا و لیلا بودند که از این میان لیلا و علیرضا به ترتیب در سال‌های 1380 و 1389 خودکشی کردند. ویدئویی را مشاهده فرمایید که فرزندان فرح دیبا با هلی‌کوپتر به مدرسه می‌روند و او آن‌ها را بدرقه می‌کند.

به گزارش طوطیا نیوز، فرح دیبا در 22 مهر 1317 هجری شمسی در تبریز متولد شد، پس از اخذ مدرک دیپلم به فرانسه رفت و در رشتۀ معماری در دانشکدۀ هنرهای زیبا مشغول تحصیل شد. او با ازدواج با محمد‌رضا شاه به‌عنوان همسر سوم شاه و بعداً با وضع قانونی به سمت نایب‌السلطنه رسید، ازجمله اصلی‌ترین فعالیت‌های فرح بعد از مرگ شاه متوجه براندازی نظام جمهوری اسلامی‌ و حمایت مالی از راه‌اندازی رسانه‌ها و نشریات و گروه‌های سلطنت‌طلب بود.

شاه در هواپیما از فرح به زبان فرانسوی خواستگاری می‌کند و فرح هم بلافاصله قبول می‌کند. در 29 آذرماه 1338 در کاخ گلستان جشن عروسی مفصل محمدرضا و فرح دیبا با حضور بیش از 400 میهمان برگزار می‌شود.مهریه فرح 5 میلیون تومان‌ تعیین شد و به دستور محمدرضا یک حساب بانکی به مبلغ 2 میلیون تومان برای فرح باز شد.

ویدئویی را مشاهده فرمایید که علیرغم فقر موجود در جامعه، فرزندان فرح و محمدرضا پهلوی با هلی‌کوپتر به مدرسه می‌روند.



ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱