آیا عروسک تسخیر شده «آنابل» واقعیست؟/ماجرای فرار مخوف آنابل از موزه!

انتشار 29 خرداد 1403

طوطیا نیوز:عروسک آنابل (Annabelle) که در برخی از فیلم های ترسناک دارای عنوان آنابل دیده می شود در واقع بر اساس یک عروسک واقعی ساخته شده است. در ادامه در مورد این عروسک عجیب بیشتر بخوانید.

آیا عروسک تسخیر شده «آنابل» واقعیست؟/ماجرای فرار مخوف آنابل از موزه!

به گزارش طوطیا نیوز،اسم عروسک آنابل را حتما شنیده اید چون فیلمی برای این عروسک مرموز ساخته شده است. هنوز خیلی ها باور ندارند اما عروسک آنابل واقعا وجود دارد. چیزی که دوباره اسم عروسک آنابل را بر سر زبان ها انداخت فرار کردنش از موزه بود اما داستان چیست؟ در ادامه بخوانید.

داستان عروسک آنابل

عروسک آنابل معروف به عروسک جن زده توسط مادر دختری به نام دانا در سال 1970به او هدیه شد. دانا و هم اتاقی اش انجی متوجه شدند که عروسک به دور از چشم آنها تغییر مکان می دهد. مدتی بعد آنها پیامهایی بر رو یک تکه کاغذ روغنی با مضمون «کمکم کنید» پیدا کردند و نکته جالب اینکه آنها در خانه خود کاغذ روغنی نداشتند!

آنها دست به دامن یک جن گیر شدند و جن گیر به آنها گفت که عروسک توسط روح دختری که در زیر خانه دفن شده تسخیر شده است. موضوع با خارج شدن مایع قرمز رنگی از دستان «عروسک آنابل» جدیت بیشتری پیدا کرد.

1

روزی یک از دوستان «دانا» و «انجی» به نام «لو» ماجرایی را به این شکل برای آنها تعریف می کند:یک شب «لو» با ترس و وحشت از خواب می پرد، انگار که کابوس وحشتناکی دیده بود، با این تفاوت که احساس می کرد بیدار است اما نمی تواند حرکت کند، او به اطرافش نگاه می کند و در پایین تخت خود «عروسک آنابل» را می بیند ، «آنابل» از روی پاهای«لو»حرکت کرد و خود را به سینه«لو»رساند و همانجا متوقف شد، «لو»با دیدن این صحنه از هوش رفت.

1

فردای آن روز که «لو« و «انجی» در حال خواندن نقشه راه برای رفتن به یک سفر جاده ای بودند که صدای خش خشی از اتاق «دانا» به گوش رسید،آنها به دنبال صدا رفتند و هیچ کسی در اتاق نبود به غیر از«عروسک آنابل» که بی حرکت در گوشه ای از اتاق افتاده بود.«لو» به طرف عروسک می رود و همان لحظه احساس می کند کسی پشت سر اوست، وقتی برمی گردد هیچ کسی را نمی بیند. اما احساس چنگ زدگی روی سینه اش می کند و رد چنگالی را روی سینه خود می بیند، این خراشها در مدت دو روز کاملا بهبود می یابند.

عروسک آنابل در خانه وارن ها

دونا اینبار سراغ یک زوج بنام اد و لورن می‌رود این زوج شکارچیان ارواح بودند و به مسائل ماورالطبیعه رسیدگی می کردند. آنها با دیدن آنابل خیلی زود متوجه شدند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد. وارن گفت این عروسک تسخیر نشده است اما توسط یک روح کنترل می‌شود. زیرا به عقیده وی ا‌شیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد اما ارواح می‌توانند کنترل آنها را بدست گیرند. دونا زوج وارن را به موقع ازین خبر آگاه کرد چون آنها احساس می‌کردند کارهای آنابل در ادامه می‌توانست باعث مرگ یکی از اعضای آن خانه شود.

1

اد و لورن آپارتمان محل سکونت دونا و انجی را پاکسازی کردند و از طریق کارهای مختلف معنویت فضای خانه را بالا بردند طوریکه مانع از ورود شیطان به خانه شوند. زوج وارن قبول کردند که آنابل را با خود از آن خانه ببرند و به موزه شخصی خود انتقال دهند. اِد می گوید عروسک چندین مرتبه در راه رسیدن به خانه مزاحمت‌هایی ایجاد کرده و به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن اقدام نموده است. آنها برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز هم بوده زیرا از ان پس اذیت و آزار آنابل کمتر شد.

1
آنها آنابل را درون محفظه‌ای شیشه‌ای در موزه شگفتی وارن قرار دادند و روی آن نوشتند هرگز باز نشود. طبق نقل قول های بازگو شده روزی یکی از بازدیدکنندگان به این هشدار توجه نکرده و درب محفظه شیشه‌ای که آنابل در آن قرار داشت را باز کرد. پس از خروج از موزه وی دچار تصادف شده و جان خود را از دست داد! اعتقاد به داستان آنابل و پذیرش حقیقت آن بستگی به طرز تفکر و دید هر فرد دارد اما علت مهم بودن موضوع گم شدن یا فرار آنابل از موزه و اخبار منتشر شده حول آن، به سبب داستانی بود که در پس آن قرار داشت و پس مدت کوتاهی نیز این شایعه‌ رد شد.

ماجرای فرار آنابل از موزه چیه؟

اکنون «آنابل» در موزه اوکالت قرار دارد و قفسه اش را با آب مقدس تطهیر داده اند.

عروسک آنابل با شهرت جهانی خود در سراسر دنیا معروف است. چندی است که زمزمه‌هایی مبنی از گم شدن این عروسک ترسناک از موزه وارن به گوش می‌رسد. اما این شایعه از کجا شروع شد!؟ داستان ازین قرار است که شخصی در ویکی پدیا منتشر کرد که نسخه اصلی عروسک آنابل که ما داستان آن را در فیلم‌هایی مثل فرنچایز، احضار، آنابل و موارد دیگر دیده‌ایم، از موزه شگفتی وارن شهر کانکتیکات که در آن نگهداری می‌شد، فرار کرده است.

این خبر هیاهویی در بین طرفداران علوم ماورالطبیعه برپا کرد و دوباره نام عروسک اعجاب‌انگیز آنابل را بر سر زبان‌ها انداخت، خبری که گویا هدف اصلی آن نیز همین بود. پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، فرار یا ناپدید شدن آنابل‌، می‌توانست رویداد‌های عجیب سال 2020 را تکمیل کند‌، اما این عروسک که باور‌های ماوراء‌الطبیعی پیرامون او وجود دارد‌، ناپدید نشده است.

1

در حقیقت‌ آنابل مدتی است دیگر در موزه خانواده وارِن نیست. این موزه به علت نقض تعهداتش و نامناسب بودن مکان آن بسته شده و اشیای عتیقه‌اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و لورن وارن نگهداری می‌شود. تونی اسپرا اعلام کرد که عروسک آنابل گم نشده و جایش امن است. وقتی یک نفر با شیطنت اطلاعات صفحه ویکی‌پدیای آنابل را تغییر داد و نوشت عروسک گم شده‌، این موضوع در فضای مجازی جنجال به پا کرد. ویکی پدیا نیز بعد از مدتی این شایعه را رد و اعلام کرد که عروسک آنابل سالم است و در مکانی مطمئن نگهداری میشود.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب