دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی /

چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ فقط نابغه هایی با ضریب هوشی بالای 135 می توانند این بازی فکری را زیر 9 ثانیه حل کنند/ عدد گمشده کدام است؟

سه شنبه، 03 مهر 1403
طوطیا نیوز: با حل معما، مغز ما به چالش کشیده شده و شبکه‌های عصبی جدیدی در آن شکل می‌گیرند. دانشمندان تایید کردند که حل معما و پازل احتمال ابتلا به آلزایمر رو کاهش میده. با چالش بازی فکری امروز طوطیا نیوز با ما همراه باشید.

به گزارش طوطیا نیوز، لذت ببرید.ذهن را تربیت کنید. طوطیا نیوز قصد دارد با طرح چالش های کوتاه ولی موثر روزانه سهم کوچکی در افزایش قدرت ذهن و تقویت حافظه دوستان و همراهانش داشته باشد. در چالش روزانه‌ی باهوش شو! میخواهیم همه چیز برای تمرین مغز شما را در اختیارتان قرار دهیم. در اینجا با انتشار بازی های فکری، پازل های جذاب ، معماها و تست IQ با شما همراهیم.

زیر 10 ثانیه بگو عدد گمشده چنده؟

پاسخ در پایین صفحه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ صحیح

نحوه رسیدن به جواب

تفاوت عدد اول و دوم ، '4 و 7، 3 تاست.

عدد دوم و سوم ، 7 و 13، 6 تاست. یعنی تفاوت بین دو عدد 2 برابر قبلی شده

با ادامه این الگو، هر بار اختلاف بین اعداد بعدی دو برابر می شود. ( تفاوت اول 3 تا در بعدی 6 تا در بعدی 12 تا در بعدی 24 تا و در آخری باید 48 بشه که جمع 49 و 48 میشه 97)

بنابراین، دنباله به این صورت است:

4، 7، 13، 25، 49، 97



(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱