کدام رنگ موها برای پوست سبزه مناسب است؟

انتشار 13 اسفند 1402
مطالعه 2 دقیقه

رنگ مو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد و اگر متناسب با رنگ پوست انتخاب شود زیبایی شما چندیدن برابر خواهد شد، پس بهتر است نوع پوست تان را بشناسید و بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب کنید. در این مطلب از طوطیا نیوز بهترین رنگ مو برای پوست های سبزه معرفی می شود.

کدام رنگ موها برای پوست سبزه مناسب است؟

برای اینکه بتوانید بهترین رنگ مو را با توجه به پوست سبزه تان انتخاب کنید باید بدانید پوست تان تن سرد دارد یا گرم، با دانستن این موضوع میتوانید رنگ مویی انتخاب کنید که زیبایی پوست تان را بیشتر کند اما از کجا بدانیم پوست مان تن سرد دارد یا گرم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

تشخیص سرد یا گرم بودن تن پوست


برای تشخیص سرد یا گرم بودن تن پوست تان میتوانید از طلا و جواهرتان کمک بگیرید به این صورت که اگر نقره به شما بیشتر می آید و بیشتر جلب توجه میکند یعنی تن پوست تان سرد است اما اگر طلا به رنگ پوست تان بیشتر می آید یعنی تن پوست تان گرم است.

رنگ مو مناسب پوست سبزه


خانم هایی که پوست سبزه دارند و تن پوست شان سرد است میتوانند رنگ مو قهوه ای با هایلایت های روشن را امتحان کنند که هم این روزها بسیار مد است و هم به رنگ پوست شان می آید. خانم های سبزه که تن پوست شان گرم است باید سراغ رنگ موهای شکلاتی و فندقی بروند زیرا با رنگ پوست شان زیبایی بینظیری به وجود می آورد.

رنگ مو مناسب پوست سبزه، یکی دیگر از روش های انتخاب رنگ مو برای پوست سبزه این است که چشم ها را در نظر بگیرید، خانم های سبزه که چشمان مشکی دارند میتوانند موهای پرکلاغی را انتخاب کنند و خانم هایی سبزه که چشمان قهوه ای دارند میتوانند موهایشان و ابروهایشان را نیز قهوه ای کنند.

  • اگر رنگ پوست تان سبزه روشن است رنگ موهای قهوه ای و بلوند روشن برایتان مناسب است

  • اگر رنگ پوست تان سبزه معمولی است رنگ موهای عسلی و فندقی برایتان مناسب است

  • اگر رنگ پوست تان سبزه تیره است رنگ موهای شاه بلوطی و نسکافه ای برایتان مناسب است

دختر

سخن پایانی


بدون شک رنگ مو برای تغییر چهره در هر سنی گزینه اول خواهد بود. در سنین بالاتر برای پوشاندن تارهای سفید مو و در سنین پایین برای ایجاد تنوع و زیبایی افراد به دنبال رنگ مو مناسب پوست خود هستند.رنگ موهای قهوه‌ای، مسی، فندقی، خاکستری و … انتخاب‌های مناسب رنگ مو برای پوست سبزه خواهند بود. رنگ‌های جدیدی که سالیانه به دنیای مد و فشن راه پیدا می‌کنند نیز شانس قرار گرفتن در دسته رنگ‌های متناسب برای افراد با پوست سبزه را خواهند داشت.

بالیاژ، آمبره و … که جزو رنگ مو برای پوست سبزه جدید هستند، طرفداران زیادی در میان بانوان به خود اختصاص داده‌اند. انتخاب رنگ موی خوب و مناسب علاوه بر جوان‌تر دیده شدن حس نشاط و اعتماد به نفس را در افراد زنده خواهد کرد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب