دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

خرسی عجیب و ترسناک با حرکاتی شبیه انسان در ویرجینیای آمریکا دیده شد + ویدئو

دوشنبه، 02 مهر 1403
طوطیا نیوز:اخیرا خرسی با ظاهری بسیار عجیب و غریب و کاملا بدون دست در ویرجینیای آمریکا دیده شده است.در ادامه ویدیو این خرس را ببینید..

به گزارش طوطیا نیوز،خرس سیاه زندگی انفرادی داشته و به نظر می‌رسد که قلمرو طلب نیست. عمدتا شب‌گرد است معمولاً در اواخر غروب از لانه بیرون می‌آید و قبل از روشن شدن هوا دوباره به لانه برمی‌گردد. از غارها، حفره‌های به‌وجود آمده از ریختن صخره‌ها و شکاف زیر سنگ‌ها به عنوان لانه استفاده می‌کند. با مهارت بسیار زیادی از درخت بالا می‌رود. حالت تهاجمی این خرس بیشتر از خرس قهوه‌ای است. حس بویایی این جانور بسیار قوی‌تر از حس شنوایی و بینایی آنها است. گستره‌های خانگی با هم همپوشانی دارد اما خرس‌های ماده و نرهای جوان از رفتن به مناطقی که خرس‌های نر بالغ حضور دارند، اجتناب می‌کنند. در ایران به احتمال زیاد خواب زمستانی ندارد ولی در مناطقی مانند سیبری 4 تا 5 ماه به خواب زمستانی فرو می‌رود.

به تازگی شهروندان و همچینین محیط زیست ویرجینای آمریکا به یک خرس بسیار عجیب برخورد کرده اند که احتمالا بصورت مادرزاده کاملا بدون دست است و راه رفتن و خم شدن بسیار عجیبی و ترسناکی نیز دارد.دانشمندان تخمین زده اند که این خرس 8 ساله باشد و نحوه زنده ماندش در این 8 سال برای همه عجیب بوده است.



ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱