دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

نگاهی به آلبوم تصاویر سیاه سفید قدیمی و نوستالژی رضا شفیعی جم از دوران مدرسه اش/قدیما عجب ژستایی میگرفتن!

سه شنبه، 03 مهر 1403
طوطیا نیوز: رضا شفیعی‌جم دانش آموخته رشته گرافیک می باشد که از مسیر نقاشی و تابلو کشیدن در 16 سالگی وارد عرصه بازیگری شد. تصاویر دوران دبستان و دبیرستان رضا شفیعی‌جم که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است را مشاهده فرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، احمدرضا شفیعی‌جم (زادهٔ 10 تیر 1350) بازیگر و کمدین ایرانی است. او از سال 1364 بازیگری در تئاتر را به‌صورت آماتور آغاز کرد و زمانی که 18 سال داشت توانست برای بازی در فیلم دو همسفر انتخاب شود[2]و فعالیت هنری خود را آغاز کند. پدرش تهرانی و مادرش کرمانشاهی است . او با بازی در سریال ساعت خوش به شهرت رسید، هرچند پیش از آن در دو سریال کمدی تلویزیون کابلی بچه‌ها و جمعه با شما هر دو به کارگردانی علی عمرانی بازی کرده و کار خود را در تلویزیون آغاز کرده بود.

شفیعی‌جم بیشتر در ژانر کمدی فعالیت کرده و در بیشتر سریال‌های پربینندهٔ کمدی دهه‌های 70 و 80 حضور داشته مانند مجموعهٔ چارخونه یا آثاری که مهران مدیری کارگردان آنها بود (شب‌های برره، نقطه‌چین و جایزه بزرگ). او همچنین خوانندگی تیتراژ پایانی تعدادی از فیلم‌هایی را که بازی کرده همچون آپاچی، دم‌سرخ‌ها و پیشی میشی برعهده داشته‌است. شفیعی‌جم سابقهٔ کارگردانی برای فیلم نمایش خانگی وفا 2012 را نیز دارد و با حضور در برنامهٔ خندوانه به اجرای استندآپ کمدی پرداخته‌است.در ادامه آلبوم تصاویر سیاه سفید قدیمی و نوستالژی رضا شفیعی جم از دوران مدرسه اش را مشاهده نمایید.



ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱