دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

نخستین واکنش نتانیاهو به ترور سید حسن نصرالله : کار ما هنوز تمام نشده است

یکشنبه، 08 مهر 1403
کد خبر: 44237
طوطیا نیوز: «ترور نصرالله شرط لازم برای دستیابی به اهدافی است که برای جنگ تعیین کرده‌ایم. این اهداف شامل بازگشت ساکنان شمال به خانه‌هایشان و تغییر توازن قوا در منطقه است.»

به گزارش طوطیا نیوز به نقل از ایسنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اقدام بزدلانه ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، ادعاهایی را در این باره بیان کرد. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: ترور نصرالله شرط لازم برای دستیابی به اهدافی است که برای جنگ تعیین کرده‌ایم.

وی گفت: این اهداف شامل بازگشت ساکنان شمال به خانه‌هایشان و تغییر توازن قوا در منطقه است. نتانیاهو همچنین ادعا کرد: حذف نصرالله باعث ترغیب بازگشت ربوده‌شدگان (اسرای صهیونیست) از غزه به خانه‌های خود در جنوب می‌شود. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: ما دستاوردهای بزرگی داریم، اما کار هنوز تمام نشده است و ما با چالش‌های بزرگی روبرو خواهیم شد. شامگاه جمعه و همزمان با حضور نتانیاهو در نیویورک، ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد و بعدا مشخص شد که سید حسن نصرالله هدف این حمله بوده است. حمله به ضاحیه جنوبی بیروت منجر به شهادت و زخمی شدن صدها نفر ازجمله چند زن و کودک شد.



استایل‌های شیک و ایرانی‌پسند بانوان بازیگر ایران در جشنواره‌های خارج از کشور/ از لباس پرزرق و برق پریناز ایزدیار و هدی زین‌العابدین تا پوشش‌ ساده‌ی نیکی کریمی و مهتاب کرامتی
(عکس) طرح خاص بشقاب سنتی مینا مختاری، همسر بهرام رادان با تزئین گلبرگ
استایل شیک و مجلسی سحر دولت‌شاهی در خارج از کشور با لباس مشکی حاشیه طلایی و اکسسوری‌هایی به سبک ایران باستان
(تصاویر) خانه ای از جنس طلا/ این خانه 26 متری، خیلی گران و لوکس است!
کلیپی پربازدید از فارسی صحبت کردن شهید سیدحسن نصرالله