دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

تصاویری نایاب و پر از حس خوب از رهبر معظم انقلاب در دوره ریاست جمهوری/ از تلفن خاص در دفتر کار تا زدن زنگ بازگشایی مدارس!

یکشنبه، 01 مهر 1403
طوطیا نیوز:تصاویری جالب و دیده نشده از رهبر معظم انقلاب را در دوره ریاست جمهوری ایشان مشاهده بفرمایید. لطفا با ما همراه باشید.

به گزارش طوطیا نیوز،سید علی حسینی خامنه‌ای فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جواد حسینی خامنه‌ای، در فروردین‌ماه سال 1318 شمسی برابر با 1358 قمری در مشهد مقدس چشم به جهان گشود. او دومین پسر خانواده بود و زندگی مرحوم سید جواد خامنه‌ای هم مانند بیشتر روحانیون و مدرسان علوم دینی، بسیار ساده: «پدرم روحانی معروفی بود، اما خیلی پارسا و گوشه‌گیر زندگی ما به‌سختی میگذشت. من یادم هست شب‌هایی اتفاق می‌افتاد که در منزل ما شام نبود. مادرم با زحمت برای ما شام تهیه میکرد.آن شام هم نان و کشمش بود.»

تصاویر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دوره ریاست جمهوری ایشان مشاهده بفرمایید. در ادامه با ما همراه باشید.



(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
ویدیوی وایرال شده از پاسخ دندان شکن دانش آموز دهه نودی به خبرنگار صدا و سیما/ عجب جوابی داد☠️😂
ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱