دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

تصویری تازه منتشر شده از ریما رامین فر،همای سریال پایتخت و پسرش آیین در میلان ایتالیا/ تغییر چهره و لاغری زیاد خانوم بازیگر جلب توجه کرد!

جمعه، 30 شهریور 1403
طوطیا نیوز: لاغری شدید ریما رامین فر، بازیگر نقش هما پایتخت را ببینید.

به گزراش پایگاه خبری طوطیا نیوز، ریما رامین فر در سال 1349 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده و یک پسر به نام آیین دارد.امیر جعفری متولد10 شهریور 1353 در تهران متولد شد. او بازی در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.ریما رامین فر سال 67 دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد و بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد. سه الی چهار سال در آلمان بود حتی وارد دانشگاه شد ولی بعد به دلایلی برگشت و در رشته نمایش وارد دانشگاه شد.در ادامه تصویری از ریما رامین فر و پسرش را در میلان ایتالیا تماشا نمایید.



(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
ویدیوی وایرال شده از پاسخ دندان شکن دانش آموز دهه نودی به خبرنگار صدا و سیما/ عجب جوابی داد☠️😂
ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱