دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

یادی کنیم از چیدمان ایرانی‌پسند و شیک میز غذای مرحوم زهره حمیدی بعد از بهبود حالش و در آخرین دورهمی با دوستانش

پنجشنبه، 05 مهر 1403
طوطیا نیوز: به تصاویری که از آخرین دورهمی مرحوم زهره حمیدی با دوستانش منتشر شده است توجه بفرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، زهره حمیدی ، بازیگر توانمند و محبوب سینما و تلویزیون ایران، با بازی‌های درخشان خود در بسیاری از دل‌ها جای گرفته است. زندگی او پر فراز و نشیب بوده و با چالش‌های بسیاری همراه شده است. زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری در اربعین امام حسین‌(ع) امروز، چهارم شهریور 1403 درگذشت.

زهره حمیدی در سن 32 سالگی و به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد. پیشنهاد بازی در فیلم "دلاوران کوچه دلگشا" و تشویق دوستانش، او را به این عرصه کشاند. با وجود نداشتن تجربه قبلی، توانست در این فیلم نقش‌آفرینی درخشانی داشته باشد.

تصاویری که میبینید مربوط به دورهمی زهره حمیدی با دوستانش است بعد از بهبودش از بیماری سرطان و شنیدن خبر خوشی که دیگر نیازی به شیمی درمانی نیست. در این ویدیو لحظاتی از دورهمی زهره حمیده با غذاهای ایرانی و دیزاین شیک این غذاهای روی میز و همچنین چیدمان شیک خانه ی این بازیگر دوستداشتنی را مشاهده خواهید کرد.



(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱