دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

ژست دوستانه‌ی ناهید مسلمی و غلامرضا نیکخواه در کنار دختران قدبلند و خوش‌انرژیشان

سه شنبه، 03 مهر 1403
طوطیا نیوز: به عکس خانوادگی که از ناهید مسلمی و دخترش در کنار آقای نیکخواه و دخترش منتشر شده است توجه بفرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، غلامرضا نیکخواه بازیگر پر سابقه سینما و تلویزیون تولد 1 فروردین 1327 در بوشهر است. او دارای لیسانس رشته علوم سیاسی و لیسانس رشته کارگردانی بوده و شغل اصلی او کارشناس خودرو در گمرک است. غلامرضا نیکخواه و همسرش زوجی آرام و بی حاشیه در عرصه هنر هستند که بیست و هفت یا هشت سال از زندگی مشترک آنها می گذرد، خواستگاری رضا نیکخواه از همسرش به دلیل مخالفت پدر همسرش 13 سال طول کشید. دارای یک دختر به نام نیلوفر هستند که راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است، او ورزش والیبال رو نیز به‌صورت حرفه ای دنبال می کند و لیسانس کارگردانی سینما، فوق لیسانس بیوتکنولوژی ، فوق لیسانس سینما و دکترا مدیریت بازرگانی را اخذ کرده است.

ناهید مسلمی از پرورش‌یافتگان تئاتر پس از انقلاب است، او که کار حرفه‌ای‌اش را با گروه آناهیتا اسکوئی‌ها آغاز و با بهزاد فراهانی برای اولین بار به صحنه رفت، یکی از بهترین بازیگران زن در دهه‌های اخیر است.او در سال‌های اخیر بارها توانمندی خود را در عرصه هنر نمایش به اثبات رسانده است. ناهید مسلمی تنها یک دختر به نام شیدا خلیق دارد که او هم راه مادرش را در پیش گرفته و از بازیگران جوان کشورمان است.

ناهید مسلمی و غلامرضا نیکخواه به همراه دخترانشان در اکران خصوصی سینمایی شهسوار را مشاهده میفرمایید.



ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱