دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(عکس) 9 مورد از بی ریخت ترین و زشت ترین حیوانات دنیا، از ماهی لب قرمز تا گربه سگ واقعی!/ ولی بعضیاشون بیشتر بامزه ن تا زشت

یکشنبه، 17 تیر 1403
طوطیانیوز: زشت ترین حیوانات که در عمرتون دیدین چی بودن؟ میخوایم بهتون یک سری عکس نشون بدیم که احتمالا فکرشم نمیکنید وجود داشته باشن. اینها زشت ترین حیوانات تاریخ هستن.

به گزارش طوطیانیوز، از ماهی های لب قرمز گرفته تا خفاش های برگ بینی، 15 مورد از زشت ترین اعضای قلمرو حیوانات را ببینید.در ادامه عکس هایی از زشت ترین حیوانات دنیا رو ببینید.

1. خفاش ماهی لب قرمز

این ماهی که در اطراف جزایر گالاپاگوس یافت می شود، عمدتاً به خاطر لب های قرمز روشن خود شناخته شده است. به عنوان شناگران ضعیف، خفاش ماهی تمایل به خزیدن در کف اقیانوس دارد. هنگامی که خفاش ماهی به بلوغ می رسد، باله پشتی آن تبدیل به یک برجستگی ستون فقرات می شود .

2. موش کور دماغ ستاره ای

موش کور دماغ ستاره ای یک پستاندار گوشتخوار کوچک بومی شرق آمریکای شمالی است. خال‌های دماغ ستاره‌ای دارای خز ضد آب هستند که برای مرداب‌های مرطوبی که در آنها زندگی می‌کنند بسیار مناسب است و دم ضخیمی دارد که در زمستان‌ها با چربی پر می‌شود.مانند همه موش کور ها، این موجود نیز حس بینایی محدودی دارد و در عوض به پوزه عجیب خود متکی است. "ستاره" از 22 شاخک بسیار حساس تشکیل شده است که به ردیابی و مصرف طعمه کمک می کند. موش کور بینی ستاره ای همچنین حباب های هوا را در زیر آب با سرعت 5 تا 10 بار در ثانیه دمیده و دوباره استنشاق می کند تا طعمه را ردیابی کند.

3. اختاپوس فلاپ جک

اختاپوس فلپ جک را معمولاً دامبو می نامند، زیرا باله های گوش مانندی که از بدن گرد آن بیرون زده است. آنها یک گونه در آب عمیق هستند و در اعماق شدیدتر از اکثر اختاپوس ها زندگی می کنند. شما ممکن است همتای پاپ فلپ جک را بشناسید: مروارید در فیلم «در جستجوی نمو» دیزنی پیکسار.

4. خفاش برگ بینی

این خفاش پوزه برگ آمریکایی که در ایستگاه بیولوژیکی لا سلوا در کاستاریکا پیدا شد، پوزه سر نیزه ای تا شده را به نمایش می گذارد که به همین دلیل نامگذاری شده است.

5. سمندر احمق

آکسولوتل بومی کانال های آب شیرین و دریاچه های عمیق مرکز مکزیک است. آکسولوتیس در واقع هرگز دچار دگردیسی کامل نمی شود. آنها همچنین توانایی بازسازی کامل هر اندامی را دارند.این موجود آبی کوچک بخشی از یک جمعیت وحشی فوق العاده کوچک است که زنده مانده است. در سال 2006، axolotl بر اساس فهرست قرمز IUCN از گونه های در معرض خطر انقراض، در فهرست حیوانات در معرض خطر قرار گرفت. تا زمانی که مشاهده های اخیر در سال 2014 خلاف آن را ثابت کرد، تصور می شد که این یک گونه منقرض شده است.

6. خردکن یا هچ ماهی

هچ ماهی در اعماق دریا نام خود را از شکل متمایز تیغه مانند بدن خود گرفته است. حدود 45 گونه منفرد از هچ ماهی وجود دارد که اندازه آنها از یک تا شش اینچ متفاوت است.

7.موش های خال برهنه

موش های خال برهنه هر چیزی جز جذابیت دارند. بدن‌های متلاطم، گوشتی و چروکیده آن‌ها شبیه گربه‌های بی‌مو، اما با دندان‌های بلندتر است.همانطور که مشخص است، این هیکل نسبتاً برای سبک زندگی موش های مول مفید است. جوندگان در جایی که در کلنی ها زندگی می کنند، لانه های زیرزمینی حفر می کنند و چون به ندرت خورشید را می بینند، نیازی به رشد یک لایه محافظ مو ندارند.

8.کوسه دماغ خرطومی

Callorhinchus milii، که بیشتر به عنوان chimaera دماغه شخم یا کوسه شبح شناخته می شود، پوزه آویزان دارد که با خرطوم یک فیل مقایسه شده است. آنها ماهی غضروفی هستند که مربوط به کوسه ها هستند و باله های بزرگی دارند که برای شنا به صورت بال مانند می چرخند.

9.گربه سگ دنیای واقعی

به نظر می رسد تلاقی بین گربه و سگ است، اما در واقع از بستگان مانگوس است. این حیوان منحصر به جنگل های ماداگاسکار است و از لمورها، خوک های وحشی و موش تغذیه می کند. بر خلاف مانگوس ها و بیشتر شبیه گربه سانان، حفره دارای پنجه های جمع شونده و دندان های گربه مانند است. کت آن قهوه ای مایل به قرمز و پوزه آن شبیه سگ است. حفره همچنین مجهز به یک دم بلند است که هنگام شکار و مانور در میان شاخه های درخت به کار می آید.



اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(ویدئو) صید ماهی غول پیکر از دریای خزر توسط ماهیگران ترکمنستانی
(عکس)کنایه جالب رضا رشید پور به طراحی لباس کاروان المپیک 2024 ایران / هرگز فراموش نمی کنیم!
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
گزارش تصویری از حضور چهره های شناخته‌شده سینما و ورزش در مراسم ختم سعید راد/ از چهره متفاوت استاد پرستویی و علی پروین تا امین حیایی،مهراوه شریفی‌نیا و نفس بازغی
یادی کنیم از فن کمر مازندرانی بهروز فریبا، خواهرزاده محسن تنابنده در سریال "پایتخت"، که روی رحمت پیاده کرد/ یه فن زد در حد المپیک پاریس و رحمتو ناکار کرد 🤣
یادی کنیم از درخشانترین بازی لیلا حاتمی در یک سکانس متفاوت عاشقانه که اشک هر بیننده‌ای رو درمیاره
(ویدئو) شاهکار هنرمندان شیرازی جانبخشی به یک تنه درخ خشکیده در 40 روز!/هنر نزد ایرانیان است و بس
(فیلم) جواد رضویان با این پشت صحنه سریال در حاشیه ثابت کرد هیچ وقت تکراری نمیشه / بهترین تراپی، عالیههه🤣🤣
(تصاویر) نگاهی به بازیگر نقش کودکی اوشین بعد از 37 سال در کنار همسرش/ از همون بچگی لبخند زیبا و چهره دلنشینی داشت
(تصاویر) زیباترین و شادترین فستیوال‌های 10 کشور جهان که شاید هرگز شانس شرکت در آنها را نداشته باشیم/ واای فستیوال مکزیک یه‌جوری بینظیره که فقط باید اونجا باشی و تجربش کنی👌
(عکس) کد مورس همستر 7 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق