(عکس) اسپانیاگردی و تفریح لاکچری سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، بازیگر فصل جدید جوکر و دخترانش در قلعه باشکوه کاستیلو د کولومارس

انتشار 10 مهر 1403

طوطیا نیوز: خانواده بازیگر دلنوازان به اسپانیا رفتند. فرزندان شاهرخ استخری از سفر به اسپانیا بسیار لذت بردند و در بسیاری از فعالیت‌ها و بازی‌های خانوادگی شرکت کردند. عکس هایی که از این خاانواده خوشبخت منتشر شده است مورد توجه قرار گرفت.

(عکس) اسپانیاگردی و تفریح لاکچری سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، بازیگر فصل جدید جوکر و دخترانش در قلعه باشکوه کاستیلو د کولومارس

به گزارش طوطیا نیوز،سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری متولد پنجمین روز دیماه سال 67 و اهل تهران است، دو برادر به نام های سعید و امیر دارد .سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده است. در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد . او و همسرش شاهرخ استخری یکی از مشهورترین و موفق ترین زوج های ایرنی هستند و اکنون در بلژیک زندگی می کنند.

مساحت اصلی قلعه 1500 متر مربع است که آن را به بزرگ‌ترین بنای تاریخی اختصاص داده شده به کلمب تبدیل می‌کند. هر یک از سه کشتی که در اقیانوس اطلس سفر کردند، در ساخت بنای یادبود نشان داده شده‌اند. فضای داخلی قلعه، کوچک‌ترین کلیسای کوچک جهان را در خود جای داده است. اندازه آن فقط 1٫96 متر مربع و حتی در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است. در ادامه سفر های هیجان انگیز خانواده بازیگر مشهور سپیده بزمی پور و فرزندانش به اسپانیا رفتند. اسپانیا گردی خانواده استخری توجهات را به خود جلب کرد. گشت و گذار سپیده بزمی‌پور و دخترانش در قلعه باشکوه کاستیلو د کولومارس را در طوطیانیوز ببینید.

بزمی پور

بزمی پور

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
پربازدیدترین مطالب