(عکس) اتاق خواب سبز و پرنشاط زیبا کرمعلی، رتبه‌ی 8 کنکور هنر و بازیگر فیلم‌های "لاتاری" و "دینامیت"

انتشار 9 مهر 1403

طوطیا نیوز: زیبا کرمعلی در صفحه شخصی خود عکسی از اتاق خاص و زیبایش منتشر کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته.

(عکس) اتاق خواب سبز و پرنشاط زیبا کرمعلی، رتبه‌ی 8 کنکور هنر و بازیگر فیلم‌های "لاتاری" و "دینامیت"

به گزارش طوطیا نیوز، زیبا کرمعلی بازیگر و کارگردان جوان و مستعد کشورمان 12 آذر 1375 در کرج متولد شد. زیبا کرمعلی یکی از دانش آموزان درس خوان مدرسه بود و با معدل بسیار بالایی در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم گرفت اما از آنجا که به رشته هنر علاقه بسیاری داشت در مقطع پیش دانشگاهی رشته هنر را برگزید و با یک رتبه تک رقمی در کنکور هنر پذیرفته شد و در رشته سینما مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. زیبا کرمعلی در دوران دانشجویی خود عضو انجمن علمی دانشکده سینما تئاتر بود و در زمان اکران فیلم ماجرای نیمروز1، تلاش بسیاری کرد تا این فیلم همزمان با پرده سینما در دانشگاه نیز اکران شود.

پس از مدتی محمدحسین مهدویان و گروه سازنده فیلم برای اکران ماجرای نیمروز1 در دانشگاه حاضر شدند و در همان جا از زیبا کرمعلی برای بازی در فیلم لاتاری دعوت کردند.

زیبا کرمعلی بعد ار بازی در فیلم لاتاری و سپس دینامیت، برای مدتی از بازیگری فاصله گرفته و به سراغ علاقه‌اش در فیلمسازی رفت، «تهاتر» به عنوان اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی او در زمینه ساخت فیلم کوتاه است که به همراه عماد راد کارگردانی آن را بر عهده داشت.

این فیلم کوتاه که با هنرمندی سارا بهرامی و علی ثانی فر همراه است در جشنواره های معتبر خارجی شرکت کرده و برنده جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه لینز گردید.

عکسی که میبینید در صفحه اینستاگرام زیبا کرمعلی به اشتراک گذاشته شده است. وی با انتشار عکسی از گوشه ی دنج اتاقش نوشت؛

از غوغای جهان فرار می‌کنم و به این گوشه از خونه پناه می‌برم. تاشی از نور خودشو پرت می‌کنه روی تخت و دیوار و بچه ها، سه تا بچه های قشنگ این خونه آروم و پشت سر هم میان کنارم آروم می‌گیرن و صدای خرخرشون می‌پیچه اینجا که به من یادآوری کنن تنها نیستم:)) دوتا پسر و تک دختر قشنگ این خونه، تو این سالها به من ثابت کردن که بله حتی گربه ها هم می‌تونن رفیق و مونس تنهاییتون باشن و من چقدر خوشبختم که خدا تقدیرم رو با حضور تصادفی شماها تو زندگیم قشنگ‌تر و شیرین‌ترش کرد:)) با شماها این دنیای زشت یه کم زیباتره کوچولوهای قشنگ من❤️ از چپ به راست: ببری، بیلی و نارنگی
.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب