(عکس) چیدمان شیک میز عصرانه سپیده بزمی، همسر شاهرخ استخری / ایده میز مینیمال و خاص به سبک اروپایی 👌

انتشار 21 خرداد 1403

طوطیا نیوز: سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری، در صفحه شخصی خود تصاویری از چیدمان شیک میز ناهار خوری منزل خود منتشر کرده است.

(عکس) چیدمان شیک میز عصرانه سپیده بزمی، همسر شاهرخ استخری / ایده میز مینیمال و خاص به سبک اروپایی  👌

به گزارش طوطیانیوز، شاهرخ استخری (زادهٔ 14 مهر 1359) بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. او که به واسطهٔ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت 10 سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.

شاهرخ استخری، بازیگر سینما و تلویزیون در کنار بازیگری به حرفه دیگری هم مشغول است. او مانند بسیاری از چهره های معروف شغل دوم دارد تا بتواند زندگی راحت تری را برای خانواده‌اش رقم بزند. شاهرخ استخری وارد دنیای طلاسازی شده است و به تولید و فروش طلا می پردازد. نام فروشگاه طلا و زیور آالات شاهرخ استخری سنجاق است که شعباتی را در تهران و مشهد شعبه دارد؛ درواقع این بازیگر فعال کشورمان موفق شده «سنجاق» را به یک برند در عرصه طلا و جواهرات تبدیل کند. علاوه بر این شاهرخ استخری در سال 1383 تجربه کافی شاپ را نیز به عنوان شغل خود داشته است.

شاهرخ استخری در 31 سالگی و در سال 1390 با سپده بزمی پور ازدواج کرد که همسرش از بلاگرهای معروف در اینستاگرام است. که به اتفاق خانواده در حال حاضر در بلژیک ساکن هستند.

استوری سپیده بزمی، همسر شاهرخ استخری

استوری سپیده بزمی، همسر شاهرخ استخری

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب