(عکس) دلنوشته احساسی و زیبای امین زندگانی برای فریبا متخصص/ بانوی بی نظیر سریال طوبی سیمین خاتون

انتشار 10 مهر 1403

طوطیانیوز: چهره همسر بازیگر معروف سینما و تلویزیون فریبا متخصص با پوششی متفاوت را ببینید.

(عکس) دلنوشته احساسی و زیبای امین زندگانی برای فریبا متخصص/ بانوی بی نظیر سریال طوبی سیمین خاتون

به گزارش طوطیانیوز:فریبا متخصص در 1 مردادماه سال 1340 در بروجرد متولد شد. وی 5 خواهر و برادر و یک پسر به نام پوریا پوربهرامی دارد. وی کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌های 1362 و 1368 آغاز کرد و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت.

فریبا متخصص گوینده رادیو، دوبلور و بازیگر مطرح کشورمان 1 مرداد 1340 در بروجرد متولد شد. پدر ایشان اهل بروجرد و مادرش تهرانی است.خانواده خانم متخصص به دلیل شغل پدرسالها در آبادان زندگی کردند و بعد از بازنشستگی ایشان، در سال 1355 به تهران مهاجرت کردند.

فریبا متخصص در یک خانواده پر جمعیت با 5 خواهر و برادر بزرگ شده و پدر خود را مشوق اصلی اش در عرصه بازیگری می‌داند. خانم متخصص در سالهای گذشته برادر خود را به دلیل عارضه قلبی از دست داد.او فارغ‌التحصیل جامعه شناسی در مقطع لیسانس می باشد و به عنوان کارمند رسمی صدا و سیما، بازنشسته شده است.فریبا متخصص با یک فرد غیرهنری به نام «محسن پوربهرامی» ازدواج کرده اند .ثمره این زندگی یک فرزند پسر بنام «پوریا» متولد 1370 می باشد که حالا در فرانسه درس می خواند و تجربه بازی در سریال «در چشم باد» سال 1382 دارد .

در ادامه پست ویژه امین زندگانی برا فریبا متخصص را مشاهده نمایید.

بانوی بی نظیر سریال طوبی سیمین خاتون،ستون خانواده فخرالدین،بازیگر بزرگ‌و سرشار از عشق ،سرکار خانم فریبا متخصص،افتخارقرار گرفتن در کنار شما در یک قاب،برای چندمین بار قسمتم شد،اتفاقی که هر روز و هر لحظه انتظار تکرارش را میکشم،چون در هر لحظه اش از شما میآموزم چگونه عاشقانه در نقش زیستن را.

پاینده و سلامت و مانا باشید تا هزاران سال.🌹

زندگانی

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب