(عکس) جدیدترین همنشین باصفا و انرژی بخش بهنوش طباطبایی، همسر سابق مهدی پاکدل/ چه بهشتی ساخته واسه خودش!

انتشار 19 خرداد 1403

طوطیا نیوز: بهنوش طباطبایی بازیگر سریال های مختارنامه، مسافری از هند و ... در صفحه شخصی خود با انتشار عکس بسیار زیبایی خبر از جدیدترین همنشین باصفای خود داد.

(عکس) جدیدترین همنشین باصفا و انرژی بخش بهنوش طباطبایی، همسر سابق مهدی پاکدل/ چه بهشتی ساخته واسه خودش!

به گزارش طوطیا نیوز، بهنوش طباطبایی (زادهٔ 27 اردیبهشت 1360) بازیگر ایرانی است. وی دانش‌آموختهٔ دکترای روان‌شناسی بالینی است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز 2: ردّ خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی‌وهفتمین جشنوارهٔ فیلم فجر (1397) شد.

وی در دورهٔ دبستان با مهراوه شریفی‌نیا هم‌درس بود و به‌ویژه با دیدن بازی شریفی‌نیا در فیلم دزد و عروسک‌ها (1368) بیش از پیش، به بازیگری علاقه‌مند شد و با پافشاری‌های بسیار خود سرانجام توانست در سال 1372 در مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان، دورهٔ بازیگری را آغاز کند.

او همچنین در رشتهٔ مهندسی رایانه دارای دانشنامهٔ کارشناسی و در رشتۀ روان‌شناسی دارای دانشنامهٔ دکترا در گرایش روان‌شناسی تربیتی است. او یک دورهٔ بازیگری را نیز در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.

طباطبایی به‌واسطهٔ بازی در فیلم مصائب دوشیزه با مهدی پاکدل، بازیگر، آشنا شد و این دو در 11 اسفند 1389 با یکدیگر ازدواج کردند و پس از 6 سال زندگی مشترک، در سال 1395 از یکدیگر جدا شدند.

بهنوش طباطبایی که در اینستاگرام فعال است و از روزمرگی هایش عکس و پست های مختلفی منتشر میکند به تازگی تصویری از تراس و حیاط بسیار زیبای خانه ی دنج و باصفایش منتشر کرده و نوشت؛ هم نشینی با گل

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب