(عکس) لو رفتن علت طلاق آناهیتا درگاهی "بازیگر فیلم قطب شمال" از پسر علی پروین بعد سال ها

انتشار 1 تیر 1403

طوطیا نیوز: لو رفتن علت طلاق آناهیتا درگاهی "بازیگر فیلم قطب شمال" از پسر علی پروین بعد سال ها را ببینید.

(عکس) لو رفتن علت طلاق آناهیتا درگاهی "بازیگر فیلم قطب شمال" از پسر علی پروین بعد سال ها

به گزارش طوطیانیوز به نقل از رکنا، آناهیتا درگاهی از هنرمندان شناخته شده کشورمان در عرصه نقاشی و بازیگری است که در تاریخ 7 بهمن 1365 در تهران متولد شد. تحصیلات درگاهی فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است. فعالیت هنری آناهیتا درگاهی با نقاشی شروع شد و بازیگری و تهیه کنندگی را از 29 سالگی آغاز کرد.

آناهیتا درگاهی با تشویق های پدرش از همان دوران کودکی آموزش نقاشی را آغاز کرد. او 7 ساله بود که نزد عباس کاتوزیان، نقاش معروف به آموزش هنر نقاشی پرداخت و تا 22 سالگی زمان فوت این استاد نزد او نقاشی را فرا گرفت. علاقه وافر آناهیتا درگاهی به نقاشی او را به تحصیل در این رشته سوق داد و در رشته گرافیک وارد دانشگاه شد و در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل در رشته نقاشی پرداخت.

شاید کمتر کسی باشد که نداند آناهیتا درگاهی مدتی همسر محمد پروین بوده است اما دلیل جدایی آنها برای همه جای سوال است. آناهیتا درگاهی زمانی که خیلی شناخته شده نبود با محمد پروین ازدواج کرد.

این ازدواج مدت زمان زیادی طول نکشید. اما طلاق این زوج با حواشی بسیار زیادی همراه بود. در خصوص علت طلاق این دو هیچ اطلاعی در دست نبودتا اینکه عنوان شد اختلاف شدید فکری بین پسر علی پروین و آناهیتا درگاهی علت طلاق است و پروین هم مخالف طلاق عروسش بود.

ابتدا این خبر از سوی محمد پروین تکذیب و بعد از گذشت مدت کوتاهی از سوی خانواده پروین تایید شد این زوج در زمان جدایی صاحب فرزندی نبودند و طی یک طلاق جنجالی از هم جدا شدند.

آناهیتا درگاهی و پروین

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب