دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(عکس) مسخره ترین و عجیبترین شغل ها در ایران که از وجودشون بی خبرید!/از شنیدنشون شاخ درمیارید/ از تاجر هسته آلبالو تا شغل پلاک گیر

پنجشنبه، 21 تیر 1403
طوطیانیوز: در ادامه مشاغلی رو می بینید که مطمئنا وجودشون ممکنه تا الان فقط یک شوخی بوده اما به عنوان مسخره ترین شغل ها در ایران ازشون یاد میشه!

به گزارش طوطیانیوز، شغل های عجیب و غریبی در دنیا وجود داره ولی تا حالا در مورد مسخره ترین شغل ها در ایران چیزی شنیدید؟ شاید واقعا خنده دار باشه و یا مثل یه شوخی ازشون یاد کنیم ولی مسخره ترین شغل های ایران که در ادامه می بینید واقعا وجود دارن . در ادامه به معرفی مسخره ترین شغل‌ های ایران می‌پردازیم، شغل‌های جالبی که شاید تا به امروز اسمشان را نیز نشنیده باشید.

چند می گیری، گریه کنی؟

اگر فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی را دیده باشید تا حدودی با شغل عجیب و غریب گریه کن برای مراسم ترحیم آشنا هستید. برخی افراد علاقه‌مند هستند که در مراسم ترحیم عزیزانشان جمعیت قابل توجه و پرشوری حضور داشته باشند تا حضور یافتگان در مراسم با خود بگویند فرد متوفی چقدر شناخته‌شده و محبوب بوده است. برای برگزاری پر شور مراسم ترحیم موسساتی وجود دارد که توانایی برگزاری پر سوز و گداز مراسم عزا و تشییع را دارند. این موسسات دو دسته افراد را با توجه به درخواست صاحب عزا به مجالس عزا می فرستد، دسته‌ای که مثل سیاهی لشگرها، فقط محیط را پر‌ می‌کنند و دسته‌ای دیگر که گریه‌کن‌ها و شلوغ‌کن‌ها هستند.

نوبت فروش تا حالا شنیده بودی؟

برخی از افراد مشغله فراوانی دارند ونمی توانند ساعت ها در جایی حضور بیابند و در صف ایستاده تا نوبتشان شود و کارشان را انجام دهند. نوبت‌گیرها صبح زود نوبت می‌گیرند و نوبت گرفته شده اول را به افرادی که مشغله دارند و نمی‌توانند ساعت‌ها در صف بایستند می‌فروشند و پول دریافت می‌کنند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

شغل پلاک گیر

طرح ترافیک زوج و فرد، دست و پای راننده‌ها را بسته و مانع از تردد همه‌روزه ماشین‌ها در برخی خیابان‌ها شده است. راننده‌ها برای فرار از دوربین‌ها و ثبت برگه جریمه به روش‌های مختلفی از جمله پاشیدن برف شادی یا چسباندن برگه روی پلاک و… متوسل می‌شدند. از دیگر راهکارهای فرار از ثبت تخلف و ورود به مناطق دارای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد این است که به فردی بابت اینکه دستش را جلوی پلاک ماشین شما بگیرد مبلغی بدهی تا دوربین کنترل ترافیک نتواند پلاک شما را ثبت کند.

داد بزن، پول بگیر

برخی از فروشنده ها برای فروش بهتر و بیشتر افرادی را استخدام می کنند که مردم را ترغیب به خرید نمایند. این افراد در مقابل دکان، حجره، مغازه می ایستند و داد می‌زنند و از صدای بلند خود برای جذب و جلب مشتری استفاده می‌کنند و به ازای این داد زدن پول می گیرند. این افراد هر چه مشتری بیشتری جذب کنند، پول بیشتری می گیرند.

سگ گردانی، شغل عجیب ایران

امروزه نگهداری حیوانات خانگی به خصوص سگ ها در ایران متداول شده و به همین خاطر سگ‌گردانی به یکی از شغل‌های عجیب در ایران تبدیل شده است. سگ ها علاوه بر اینکه نیاز به مراقبت و غذا و... دارند، نیاز به پیاده روی روزانه داشته لذا افرادی که سگ خانگی دارند، باید این کار را انجام دهند اما برخی افراد به دلیل نداشتن وقت کافی به برخی افراد پول می دهند تا ساعتی سگشان را به پیاده روی ببرد و مراقب او باشد.

پیک موتوری قلیان، تا حالا شنیدی؟

سرویس تحویل در درب منزل قلیان یکی از شغل های عجیب و غریب این روزها است. برخی افراد که خواهان استعمال قلیان در خانه هستند، می توانند با این افراد تماس بگیرند، این افراد قلیان را آماده استفاده کرده و تحویل مشتری می دهند، به طوری که در لحظه تحویل آماده استعمال باشد و آتش آن کم و زیاد نشده باشد.

آدم جمع کن، پول بگیر

یکی دیگر از شغل های عجیب در ایران، شغل آدم جمع کن است. در شغل آدم جمع کن فرد برای مراسم های مختلف بنا به خواسته کارفرما می‌تواند افرادی را در طبقه‌بندی‌های مختلف سنی، تحصیلی و حتی جنسیتی جمع کند تا به فراخور مراسم تشویق کنند، سوت و کف بزنند، ساکت و آرام باشند یا در برخی مباحث حضور فعال داشته باشند. این فرد برای این کار درآمد زیادی کسب می کند و سرویس ایاب و ذهاب، یک وعده غذا و حدود 20 تا 30 هزار تومان برای هر نفر مطالبه می‌کند.

مسافر جذب کن پول بگیر

خط نگهدار تاکسی از راننده‌های غیرخطی پول دریافت کرده و سر صبح و سر شب که به دلیل ترافیک تاکسی‌های خطی نمی‌توانند به موقع به مبدا برگشته و دوباره مسافر سوار کنند، مسافران را برای سوار شدن به تاکسی یا شخصی‌های سواری هدایت می‌کنند.

تاجر هسته آلبالو

بحث و جدل درباره اینکه همبرگرها و کباب هایی که بیرون عرضه می شوند چند درصد گوشت دارند هنوز به پایان نرسیده بود که کار به تردید درباره خالص بودن لواشک ها و محصولاتی از این دست هم رسید. کار عده ای خرید هسته آلبالو از کارخانه های معتبر و خردکردن و استفاده از آنها در محصولات خودشان برای افزایش وزن و کاهش هزینه ها است!

جای پارک بگیر

جای پارک یکی از معضلات بزرگ کلان‌شهرهاست و برای همین خیلی از این نیاز مردم سواستفاده و به فرصت شغلی برای خود تبدیل کرده‌اند و به همین علت است که افرادی در کنار فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و ... می‌ایستند و جای پارک نگه می‌دارند و در برابر آن دستمزد می‌گیرند.

کنترل چی تخم مرغ ها

کار کنترل چی تخم مرغ ها بررسی تخم مرغ ها از نظر ترک و اختلالات دیگر قبل از درجه بندی و مهر تایید زدن روی آنهاست. اگر عادت به نوشیدن زیاد چای یا قهوه دارید، نباید این شغل را انتخاب کنید، چون وقت این کار را به دست نمی آورید و حتما در این حرفه با شکست مواجه می شوید.



سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر/ فقط تا ساعت 15 فردا 26 تیر فرصت دارید با انتخاب این 3 کارت، 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید/ +آموزش وارد کردن کارت و گرفتن سکه رایگان
رونمایی محسن کیایی از دختر ناز و همسر جوانش به مناسبت 22مین سالگرد ازدواجشان/ مجری برنامه "صداتو"، برای اولین بار، خاطره ای از ازدواج زودهنگامش تعریف کرد
(تصاویر) استایل های محرمی بازیگران معروف و محبوب ایرانی/ از المیرا شریفی و بهنوش طباطبایی تا احسان علیخانی و ساعد سهیلی
تصاویرحیرت انگیز از 5 حیوان جهان که توانایی راندن ماشین را دارند/ باورتون میشه نیمی از قلمرو حیوانات هم مثل انسان‌ها راننده‌های خوبی هستند؟
تصاویری از 10 حیوان که شگفت انگیز ترین زبان هارا در دنیا دارند/از قورباغه گرفته تا سقنقور زبان آبی
(ویدیو) عصبانیت مهراوه شریفی‌نیا در سریال پرطرفدار "زخم کاری"، سوژه‌ی کاربران مجازی خوش‌ذوق شد/ چیکار کنه خوب، عصبانیت بهش نمیاد اصلا
(تصاویر) سلیقه مثال زدنی شیلا خداداد و همسر جراحش، در انتخاب شیکترین رنگ مبلمان به رنگ زرشکی و شکلاتی/ قبول دارین سلیقه شونم مثل خودشون خاص و درجه یکه؟
حضور زهرا پزشکیان دختر رئیس جمهور،کنار مردم عادی در بیت رهبر معظم انقلاب !
(عکس) استوری قدردانی ویژه سردار آزمون از همشهری اش، ستاره والیبال، فرهاد قائمی، /معلم غیرت و پشتکار
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
(تصاویر) اکرم محمدی، رفعت سریال "شب دهم"، در کنار همسر و تنها دخترشان/ ماشالله خانم محمدی شیکتر و جوونتر از همیشه، بیشتر شبیه دوتا خواهرن تا مادر و دختر
(تصاویر) مانتوهای تابستانی خوش نقش و نگار الهام حمیدی، شیرین سریال "مختارنامه"/ الهام حمیدی اول سلیقه بوده بعدا دست و پا درآورده👌
(تصاویر) نگاهی به خانه 4 در 4 متری یک خانواده 3 نفره در ژاپن/ بطرز باورنکردنی جادار و دلبازه و هیچ کم کسری هم نداره
تصاویر سفر نیکی کریمی، فریماه فرجامی و تهمینه میلانی به آمریکا/ سه بانوی هنرمند کنارهم
(عکس) عاشقانه منحصربه‌فرد شاهرخ استخری برای سپیده بزمی‌پور، و پاسخ عاشقانه‌تر همسرش/ صحبتهای عاشقانه و اینستاگرامی شاهرخ استخری و همسرش
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان