(عکس) نکته عجیب کیک تولد شبنم مقدمی که وی را حیرت زده کرد/ آخه ببین چه بامزه داره نگاه میکنه!😂

انتشار 11 شهریور 1403

طوطیا نیوز: شبنم مقدمی، داور برنامه ی جذاب "صداتو"، در صفحه شخصی خود عکسی از جشن تولدش منتشر کرده است. نگاه های متعجب و خیره ی وی به شمعهایی که روی کیک تولد قرار گرفته مورد توجه ما را به خود جلب نموده است.

(عکس) نکته عجیب کیک تولد شبنم مقدمی که وی را حیرت زده کرد/ آخه ببین چه بامزه داره نگاه میکنه!😂

به گزارش طوطیا نیوز، شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان 3 فروردین ماه سال 1351 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند دارای مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات است و به دلیل علاقه به رشته بازیگری دوره های آن را در آموزشگاه آزاد زیر نظر امین تارخ گذرانده است. شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کرد. همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است. این زوج هنری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همکاری کرده اند.

شبنم مقدمی در زمینه های مختلف بازیگری، فیلمنامه نویسی و شعر فعالیت کرده است و تجربه بازی در تئاتر، فیلم سینمایی و سریالهای بسیاری را دارد.

وی در پیج اینستاگرام خود تقریبا فعال است و گاه گاهی از روزمرگی هایش عکس و فیلم منتشر میکند. عکسی که در ادامه مشاهده خواهید کرد از پیج اینستاگرام وی انتخاب شده است و مربوط به تولد چند سال پیش شبنم مقدمی می باشد. شمع های روی کیک تولد شبنم مقدمی که ظاهرا این بانوی بازگر را حسابی متعجب کرده. سخت نگیر خانم مقدمی سن فقط یه عدده!

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب