(عکس) برادر دوقلوی نیما نادری، سروش سریال "گرگ و میش"، و شباهت بسیار زیادش به پدر نویسنده و معروفشان/ برای مرگ خیلی جوون بود😔

انتشار 23 خرداد 1403

طوطیا نیوز: به تصویری که از نیما نادری، همسر یاسمن در سریال "گرگ و میش"، در کنار پدر و برادر مرحومش منتشر شده است توجه بفرماید. شباهت بیش از حد این دو برادر و البته شباهتشان به پدرشان علیرضا نادری، نویسنده، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

(عکس) برادر دوقلوی نیما نادری، سروش سریال "گرگ و میش"، و شباهت بسیار زیادش به پدر نویسنده و معروفشان/ برای مرگ خیلی جوون بود😔

به گزارش طوطیا نیوز، نیما نادری متولد 30 شهریور ماه 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. نیما نادری پسر علیرضا نادری فیلمنامه نویس می باشد. نیما نادری بازیگری را از تئاتر شروع کرده است و نخستین تجربه تلویزیونی اش حضور در مجموعه «در مسیر زاینده رود»به کارگردانی حسن فتحی بود و با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا بود توانست خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. وی علاوه‌ بر بازیگری به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نیما نادری در حرفه‌ی نویسنده، فیلم درخونگاه و فیلم سه گانه اورنگ است.

به گفته خودش تمرکز اصلی اش روی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه است. البته بازیگری هم برایش اولویت هایی دارد. نوشتن برای نیما نادری در رأس قرار دارد و درک سختی ها در نوشتن و سپس لذت بردن از آن را دوست دارد.

نیما نادری در سریال "گرگ و میش" که اینروزها از شبکه آی فیلم در حال بازپخش است نقش سروش مطلق پدر سوگند و محمد، همسر اول ندا همسر دوم یاسمن ،همسر سوم پروانه را ایفا کرده بود.

نادری برادر دوقلویی به نام سینا نادری داشت که متاسفانه پس از تحمل یک دوره ی سخت بیماری، در آذرماه سال 92 دار فانی را وداع گفت. که در ادامه تصویری از نادری در کنار پدر و برادر مرحومش را ملاحظه می کنید.

.

1 دیدگاه
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
بهروز
1 ماه پیش
عالیه ، من که خوشم اومد
پربازدیدترین مطالب