(عکس) تبریک تولد متفاوت دریا مرادی دشت برای همسرش پویان گنجی،"پسر فاطمه گودرزی"، با کیک شکلاتی ساده و شیک / فقط ژست بامزه پسر کوچولوشون

انتشار 18 مرداد 1403

طوطیانیوز: تبریک تولد متفاوت دریا مرادی دشت برای همسرش پویان گنجی"پسر فاطمه گودرزی"با کیک شکلاتی ساده و شیک را مشاهده بفرمایید.

(عکس) تبریک تولد متفاوت دریا مرادی دشت برای همسرش پویان گنجی،"پسر فاطمه گودرزی"، با کیک شکلاتی ساده و شیک / فقط ژست بامزه پسر کوچولوشون

به گزارش طوطیانیوز، پویان گنجی متولد 19 مرداد ماه سال 1367 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. پویان گنجی لیسانس بازیگری دارد.پویان گنجی در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده و مادرش فاطمه گودرزی بازیگر معروف سینما و تلویزیون و پدرش هم عبدالرضا گنجی هنرپیشه و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به اسم آوا دارد.

پویان گنجی از بچگی با شرایط بازیگری آشنا بود مادرش درکارهای زیادی بازی نموده و خیلی شبها را در کودکی سر صحنه گذرانده است. وی می گوید: فاطمه گودرزی برای من هم مادر است و هم استاد او همه چیز را به من یاد داد و من از بچگی با بازیگری آشنا شدم در واقع من سر صحنه فیلم برداری بزرگ شدم و بیشتر اوقات با مادر و پدرم سر صحنه بودم.

فاطمه گودرزی در 19 تیر 1342 در تهران زاده شد. وی همچنین دارای مدرک دیپلم اقتصاد است. گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر وی، پویان گنجی، نیز بازیگر است. وی از سال 1361 دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند. نخستین بازی او در تلویزیون در مجموعه تلویزیونی آئینه بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال 1369 تجربه کرد.

تولدت مبارک عزیزم❣️

تولد عقدمونم مبارک 😁

از سال 89 میشناسمت از قرن قبلی صحبت میکنم…

از سال 98 رسما همسر و هم مسیر شدیم،

سال 1402 مادر و پدر شدیم و این مسیر پر رنگ تر شد و پیوندمون محکم تر…

توی این سالها رفیقم بودی و فکر میکنم این رفاقت کهنه تر از اینا بشه…

امیدوارم روزای خوبی پیش روت باشه… و هر روزت با حال خوب تموم بشه…

مطمئنم امسال بهترین اتفاقات برات رقم میخوره…

از خدا میخوام همیشه سلامت باشی🙏🏻✨

دایار و دریا دوستت دارن❣️

تولدت مبارک پویان 👨‍👩‍👦

مرادی

مرادی

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب