دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(عکس) منحصربه فردترین طرح های ماشین از بی ام دبلیو تا تویوتا/ مدل های تکرار نشدنی که خاطره شدند

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
طوطیانیوز: معمولا سازندگان خودرو اهمیت زیادی به طرح و ظاهر خودرو می دهند و برخی از این شرکت ها با ارائه زشت ترین ماشین های دنیا حواشی زیادی برای خود درست کردند.

به گزارش طوطیانیوز: زشت ترین خودرو به اندازه طرح های زیبا حواشی زیادی را به خود جلب می کنند. زشت ترین خودروهای دنیا طرح های غیرمتعارفی دارند اما از نظر راحتی، ایمن بودن و کیفیت جوایزی هم کسب کردند. در ادامه می توانید لیستی از زشت ترین خودروهای دنیا را ببینید.

1. کرایسلر پی تی کروزر

Chrysler PT Cruiser ترکیب عجیبی از هات راد (ماشین تقویت شده)، کامپکت MPV و جلوپنجره‌ای بزرگتر از حد معمول است. شرکت کرایسلر با وجود اینکه پی تی کروزر در لیست زشت‌ترین خودرو‌ها قرار دارد بیش از یک میلیون از آن فروخت.

2. نیسان کیوب

Nissan Cube سه نسل دارد و تنها مدلی که از نظر استایل تا اندازه‌ای قابل قبول است، نسل اول آن است. از نسل دوم به بعد همه‌چیز به سرعت در سراشیبی قرار گرفت. طرح جعبه‌ای، استایل نامتقارن و کوچک بودن چراغ‌های جلو و عقب نسبت به بدنه از عواملی است که این مدل از نیسان را در این فهرست قرار می‌دهد. با این حال، نیسان Cube یک وسیله نقلیه عالی است؛ یکی از بهترین ماشین‌های کوچک زشتی که تاکنون ساخته شده است.

3. فیات مولتیپلا

Fiat Multipla این قابلیت را دارد که زشت‌ترین خودروی جهان باشد و در بسیاری از فهرست‌های زشت‌ترین خودرو‌ها جایگاه نخست را کسب کرده است. با این حال یکی از اولین MPV‌هایی بود که صندلی‌هایش قابلیت تنظیم داشت. شکل عجیب و غریب آن منجر به پنجره‌های بزرگی شد که مسافران از آن خوششان می‌آمد. این خودرو بسیار جلوتر از زمان خود بود. با این حال کاهش فروش در نهایت منجر به مرگ آن شد و فیات از آن زمان تاکنون MPV مشابهی نساخته است.

4.تویوتا پریوس

نسل‌های اول و دوم صرفا معمولی بودند، اما نسل سوم Toyota Prius زشت‌ترین بود. قسمت جلو زوایای متضاد زیادی داشت و قسمت عقب بسیار زشت بود. از لحاظ کارآمدی خوب بود، قدرت قابل قبولی به چرخ‌های جلو می‌فرستاد و در کل سهم تویوتا در هیبریدی سازی قابل تحسین است. با این حال خوشحالیم که نسل سوم این خودرو دیگر از رده خارج شده است.

5.شورلت اس اس آر

Chevrolet SSR یک وانت بار با سقف تاشو و یکی از زشت‌ترین خودرو‌های تاریخ است. یک شکست برای شورلت که تنها به مدت سه سال آن را فروخت. قسمت جلوی SSR خوب بود، اما قسمت عقب چاق و بدریخت. به‌علاوه می‌توانستید مزدا میاتا را با قابلیت جابه‌جایی بهتر و ظاهری جذاب‌تر، بسیار ارزان‌تر بخرید. در یک کلام، این ماشین هیچ دلیلی برای تداوم بقا نداشت.

6.بوگاتی ویرون

Bugatti Veyron مطمئنا در میان خودرو‌ها یک نقطه عطف است، اما آیا به نظرتان زیباست؟ آیا یکی از مهم‌ترین خودرو‌های مدرن هم می‌تواند زشت باشد؟ مطمئنا! ویرون پهن و چاق است و یک جلوپنجره قوسی شکل عجیب و غریب دارد که با چراغ‌های جلوی معمولی و غیر قابل تحسین احاطه شده است. برخی این خودرو را شبیه سوسک توصیف می‌کنند.

7.بی ام دبلیو اکس ام

BMW XM از جلو شبیه خوک‌هایی است که در بازی Angry Birds باید با آن‌ها بجنگید. از بغل برای چرخ‌هایش زیادی بزرگ به نظر می‌رسد. خطوط مختلف آن زیادی درهم و برهم است و چراغ‌های عقب این‌طور به نظر می‌رسند که انگار متعلق به یک ماشین کاملا متفاوتند.



(تصاویر) چیدمان ایرانی پسند خانه ی رحمان عموزاد، دارنده مدال نقره المپیک 2024، و همسر جوان و موقرش با کابینت های چوبی و مبلمان استخوانی/ واای به این میگن حیاط👌 شیک و باصفا
(ویدیو) عجیبترین پدیده حیات وحش/ خرسی که برای ورود به خانه مردم در می‌زند!
(ویدیو) دلایل موفقیت در زندگی امین زندگانی"بازیگر سریال طوبی" و همسرش الیکا عبدالرزاقی"بازیگر جوکر2" در شب آهنگی/ فقط تعجب و شوکه شدن حامد آهنگی
قاب زیبایی از خانواده 11 نفره ناهید کیانی، دارنده مدال نقره در المپیک 2024، دور میز غذاخوری خانه/ چه تابلوهای انرژی‌بخش و زیبایی!
(عکس) نظری به چیدمان فوق شیک منزل صبا راد و همسرش در ترکیه / دیزاین فوق العاده پذیرایی با پیانو و لوستر شاهانه/ همبرگر شوهرپز خانم مجری، چه کرده مانی رهنما👍
(ویدیو) شوخی خنده بازارایی‌ها با دلایل سرمربی شدن حمید استیلی در پایتخت/ اقای اسپیلی سرمربی تیم پایتخت
(ویدئو) اجرای زنده و زیبای رضا بهرام از خواننده معروف قدیمی / عمرا کسی با این آهنگ خاطره نداشته باشه / ساعت ها میشه با این آهنگ گریه کرد
(ویدئو) انتقاد جالب سوسن پرور در برنامه جوکر 2 بیشترین فحش تو پیجم برای چهره منه / تو جوکر 2 ببینید کی خوشگله؛ دل شکستن هنر نیست
(ویدیو) حرکت باورنکردنی و جالب یک خرس باهوش با حلقه ورزشی/ خرس ورزشکار به ایشون میگن!؟
(ویدئو) بدل خارجی مریلا زارعی هم پیدا شد/ حتی نوع نگاه کردنشون هم عین همه😮
(تصویر) مقایسه پنجه های ترسناک خرس گریزلی و سر انسان که دیدنش شما را شوکه میکند!😯
(ویدئو) ببعی کلاه قرمزی اینبار همه رو سوپرایز کرد!/ آخه با بادمجونم میشه بازی کرد؟😂
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
(عکس) نگاهی به تصویر قدیمی از پدر زن مجتبی خامنه ای در کنار رهبر معظم انقلاب در دوران جنگ تحمیلی/ آقای حداد عادل چقدر اینجا جوان هستند
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت