(فیلم) حسرت برانگیزترین سکانس برنامه "صداتو"/ جوان حذف شده با صدای بینظر و شادترین ترانه مازندرانی شرکت کننده و داوران را شوکه کرد

انتشار 24 خرداد 1403

طوطیا نیوز: سکانس حال خوب کن از برنامه صداتو را تماشا بفرمایید.

(فیلم) حسرت برانگیزترین سکانس برنامه "صداتو"/ جوان حذف شده با صدای بینظر و شادترین ترانه مازندرانی شرکت کننده و داوران را شوکه کرد

به گزارش طوطیا نیوز، صداتو یک مسابقه موزیکال‌معمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده و با اجرای محسن کیایی محصول سال 1402 می‌باشد که برای پلتفرم نمایش‌خانگی فیلیمو تولید شد. در این مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به‌عنوان داور حضور داشتند. همچنین امیرعلی هدایت زاده به‌عنوان سرپرست و رهبر گروه موسیقی زنده و تک‌نواز ویولون در این برنامه حضور داشت. برنامه «صداتو» پروژه‌ای جدید در شبکه نمایش خانگی بود که توسط حامد جوادزاده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرا شد. این برنامه برگرفته از برنامه‌ای با اصالت کره‌ای، به نام «I can see your voice» محصول شبکه FOX آمریکا می‌باشد.

در این برنامه، محسن کیایی به عنوان مجری حضور دارد و شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله با عنوانی به نام «همیار» (Helper) حضور دارند.

شرکت‌کنندگان این برنامه شامل: اجراکنندگان، خوانندگان و شرکت‌کنندگان می‌باشد. چالش شرکت‌کننده برنامه هم حدس خوش‌صدایی اجرا کنندگان یا خوانندگان است تا او را حذف یا در رساندنش به فینال یاری کند. هر قسمت از برنامه حداقل یک و حداکثر 5 خواننده واقعی دارد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب