عکس متفاوت سحر دولتشاهی و پیمان معادی در پشت صحنه فیلم افعی تهران

انتشار 15 خرداد 1403

طوطیانیوز: محمدرضا مقدسیان منتقد و کارشناس سینما پاشنه آشیل سریال افعی تهران را در انتخاب روان‌گر درست دانست و گفت: سریال در این نقطه اشتباه می‌کند. مناسبات اتاق درمان به درستی منتقل نمی‌شود و ارتباط بین مراجع و روان درمانگر خارج از اتاق درمان مردود است.

عکس متفاوت سحر دولتشاهی و پیمان معادی در پشت صحنه فیلم افعی تهران

به گزارش طوطیا نیوز، افعی تهران مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال 1402 به کارگردانی سامان مقدم است. این سریال به نویسندگی پیمان معادی و اولین تجربه بازیگری او در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. پیمان معادی و سحر دولتشاهی از بازیگران این مجموعه هستند. اولین قسمت از این سریال در 16 اسفند 1402 از پلتفرم‌ فیلم‌نت پخش شد. این سریال در ژانرهای مختلف از جمله جنایی، معمایی و روانشناسی تولید شده‌است.

  • داستان

داستان درباره کارگردانی به نام آرمان بیانی است که با اولین فیلمی که می‌سازد مشهور می‌شود. فیلم او درباره یک قاتل زنجیره‌ای است که مقتولان خود را مسموم می‌کند و برای همین به «افعی» معروف است. نکته جالب در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند. آرمان بیانی برای درست پیش‌بردن رابطه خود با پسرش، نزد روان‌شناس می‌رود.

سحر دولتشاهی و پیمان معادی در پشت صحنه فیلم افعی تهران

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب