(ویدئو) 3 تا از عجیب ترین رکورد های ثبت شده در گینس توسط ایرانیان که شما نمیدانستید!

انتشار 19 مهر 1403

طوطیا نیوز: اینروزها عده ای به ذهنشان میرسد که رکوردی را در گینس به ثبت برسانند. این موضوع سبب شده تا عجیب ترین رکوردها در این کتاب ثبت شده و اکنون با شنیدنشان شما شاخ در می آورید.

(ویدئو) 3 تا از عجیب ترین رکورد های ثبت شده در گینس توسط ایرانیان که شما نمیدانستید!

به گزارش طوطیا نیوز، کتاب رکوردهای جهانی یا همان گینس کتابی مرجع و دارای مجموعه‌ای از رکوردهای بین‌المللی است. این رکوردها شامل دستاوردهای انسان و پدیده‌های طبیعی هستند. کتاب رکوردهای جهانی گینس، چاپ کشور امریکا است و از 1955 تاکنون، هر سال با داده‌های به‌روز تجدید چاپ می‌شود. در ادامه رکورد های ایرانیان در این کتاب را مشاهده کنید.

ایرانیان عزیز در این کتاب علاوه بر رکورد های ثبت شده ای که توسط علیرضا بیرانوند و اشخاص دیگر صورت گرفته است، دارای عجیب ترین رکورد ها هم هستند، به طور مثال در منطقه آذربایجان ایران رکورد بزرگترین سینی چای جهان را از آن خود کرده است. یا حتی بزرگترین فرش دستبافت جهان که حدودا 5600 متر است و در عمان از آن نگهداری میشود نیز ثبت شده است. همچنین ایرانیان بزرگترین شطرنج انسانی را نیز انجام داده اند و این رکورد را با 1600 نفر بازیکن به ثبت رسانیده اند. در آخر یکی از رکورد هایی که در این کتاب ثبت نشده است بلند ترین ساندویچ در جهان است که توسط افراد حاضر قبل از رسیدن ماموران ثبت رکورد خورده شده است.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران