(ویدئو) بدون اختلاف بهترین سکانس سریال هیولا/ جوری که خانوما رو سنشون حساسن، میگه هر کی بزرگتره جلو ماشین میشینه همه رفتن عقب🤣🤣

انتشار 11 مهر 1403

طوطیا نیوز: سکانس تکرارنشدنی و فوق العاده خنده دار سریال هیولا وقتی که خانوما رو سنشون بحثشون میشه را ببینید.

(ویدئو) بدون اختلاف بهترین سکانس سریال هیولا/ جوری که خانوما رو سنشون حساسن، میگه هر کی بزرگتره جلو ماشین میشینه همه رفتن عقب🤣🤣

به گزارش طوطیانیوز، هیولا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر طنز سیاسی به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلم‌نامه این مجموعه، پیمان قاسم‌خانی است. این مجموعه هفتمین همکاری مدیری و قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری فصل اول از آذر 1397 آغاز گردید و تا اردیبهشت 1398 به‌طول انجامید. پخش نخستین فصل این مجموعه از تاریخ 9 اردیبهشت 1398 آغاز شد و در 25 شهریور 1398 به پایان رسید. پخش فصل دوم نیز با عنوان دراکولا از 3 فروردین 1400 آغاز شد.

داستان این مجموعه، خانوادهٔ شرافت را نشان می‌دهد، که از زمان پادشاهی احمدشاه می‌خواهند با شرافت زندگی کنند و همین با شرافت زندگی کردن‌شان دردسرهای زیادی برایشان درست کرده و آن‌ها را به فقر می‌کشاند. هوشنگ شرافت، سرپرست خانواده پس از مدت‌ها از شریف‌بودن خسته شده و دست به همکاری با خانوادهٔ یکی از دانش‌آموزانش به نام کامروا می‌زند و ناخواسته درگیر یک زندگی جنایی می‌شود.

فصل اول هیولا نظرات مخلوطی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین 17 میلیون دقیقه تماشا، زمانی پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی بود و در بیستمین دوره جشن حافظ برنده 4 جایزه از جمله جایزه «بهترین مجموعه تلویزیونی» شد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب