(ویدئو) به چالش کشده شدن رامین رضائیان توسط عادل فردوسی پور/ به استقلال نمی روم/ محمدبحرانی: شما دنبال چی هستی آقای فردوسی پور؟

انتشار 17 تیر 1403

به گزارش طوطیا نیوز: عادل فردوسی پور، رامین رضاییان را به چالش می کشد و از حضور او در استقلال می پرسد.

(ویدئو) به چالش کشده شدن رامین رضائیان توسط عادل فردوسی پور/ به استقلال نمی روم/ محمدبحرانی: شما دنبال چی هستی آقای فردوسی پور؟

طوطیا نیوز، رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ 1 فروردین 1369) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست بازی می‌کند.وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن، پرسپولیس، ریزه اسپور، اوستنده، الشحانیه، الدحیل، السیلیه و سپاهان را دارد.

رامین رضاییان در فصل 1394–1395 لیگ برتر فوتبال ایران با قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست[5]؛ رامین رضاییان اولین گل خود برای پرسپولیس را در پیروزی 2–0 پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان زد. در 26 دسامبر 2015، رضائیان یک ضربه آزاد 30 یاردی در برابر پدیده خراسان در وقت اضافه گل زد تا گل دوم را به ثمر برساند و بازی 2–2 مساوی شود.

رامین رضاییان در بازی پرسپولیس و سپاهان پنالتی را پاس داد و مهدی طارمی آن را به گل تبدیل کرد؛ این پنالتی مشابه ضربه لیونل مسی و لوییس سوارز در فوریه سال گذشته برابر سلتاویگو بود. سایت آس اسپانیا به این موضوع اشاره کرد و ویدئو این گل را به اشتراک گذاشت و نوشت: بازیکنان ایرانی مانند پنالتی لیونل مسی و لوییس سوارز ضربه زدند و شاید بهتر از آنها.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب