(ویدئو) ماجرای عجیب تقدیر ضرغامی از تتلو در برنامه برمودا

انتشار 22 خرداد 1403

طوطیانیوز: عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه برمودا توضیحاتی درباره مراسم تقدیر از تتلو ارائه کرد.

(ویدئو) ماجرای عجیب تقدیر ضرغامی از تتلو در برنامه برمودا

به گزارش طوطیانیوز، سید عزت‌الله ضرغامی (زادهٔ 6 اسفند 1338) سیاستمدار و نظامی ایرانی است که هم‌اکنون در دولت سیزدهم سمت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را برعهده دارد. او همچنین از اعضای شورای عالی فضای مجازی است.او تا سال 1400 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بود. اتحادیهٔ اروپا در سال 1391 ضرغامی را به دلیل نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی، مورد تحریم قرار داد.در همان سال وزارت خزانه‌داری ایالت متحده آمریکا، او را به دلیل نقض حقوق بشر مورد تحریم قرار داد.

ضرغامی اصالتاً دزفولی است. وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی است و فعالیت سیاسی خود را از سال 1361 در سپاه پاسداران و در برنامه رادیویی آن آغاز کرد. او یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود که در اشغال سفارت آمریکا نقش داشت. ضرغامی از 1371 تا 1372 معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در امور مجلس بود و از 1374 تا 1376 نیز معاونت امور سینمایی وزیر فرهنگ را برعهده داشت.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب