(ویدئو) ماجرای جنجالی مافیای امدادگران غیر مجاز که چشم به کیسه مردم دوخته اند!/ حقایق افشا شده از خرید و فروش قلمرو به امدادگران!

انتشار 17 مهر 1403

طوطیا نیوز: آیا میدانستید در میان امدادگران خودرو ها مافیای بزرگی وجود دارد که اجازه کار به سایرین امدادگران نیز نمیدهد؟

(ویدئو) ماجرای جنجالی مافیای امدادگران غیر مجاز که چشم به کیسه مردم دوخته اند!/ حقایق افشا شده از خرید و فروش قلمرو به امدادگران!

به گزارش طوطیا نیوز، در اتوبان ها و آزادراه ها در صورتی که خودروی شما خراب شود و با امدادگران تماس بگیرید متوجه میشوید که شرکت های رسمی امداد خودرو از ارائه خدمات به شما طفره میروند. این درحالی است که امدادگران خودرویی وجود دارند که به صورت غیر مجاز و با حمایت از مافیاهایی با هزینه بسیار بالاتر و چند برابری برای امداد شما می آیند و ممکن است به گاراژ ها و محل هایی که با آنها قرار داد های مالی دارند ببرند. همچنین این افراد سودجو گاها در کف آسفالت ها روغن و گازوئیل میریزند که شما تصادف کرده و مجبور به تماس با امداد خودرو شوید.

گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع قرق جاده‌ها توسط امدادگران غیرمجاز پرداخته است.

موضوع: حضور امدادگران غیرمجاز در جاده‌های مختلف کشور، به خصوص در ایام پر ترافیک، با انتقاد تند و تیز مردم و همچنین امدادگران مجاز همراه بوده است. افرادی که حتی با خشونت و برخورد فیزیکی، مانع از فعالیت امدادگران مجاز می‌شوند.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
همچنین بخوانید