دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) مستند حیات وحش: نبرد خونین کفتار و سگ های حشی، کلا فک سگ ازجاش کنده شد

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
طوطیا نیوز:ویدیویی از یک لحظه جذاب و دیدنی در دنیای هیجان انگیز حیوانات را مشاهده بفرمایید.حیات وحش شگفتی های بسیاری دارد در این دنیای عجیب همیشه حیوانات ضعیف از بین می روند و طبیعت موجوادات ضعیف را حذف می کند.

به گزارش طوطیا نیوز،کفتار‌ها معمولا در طول شب فعالیت نموده ودر طول روز در لانه هایشان استراحت می‌کنند. ولی در مناطقی که از امنیت کافی برخوردار باشند در روز نیز قابل مشاهده هستند. اغلب به صورت یک جفت و در مواردی در گروه‌هایی بیشتر از چهار فرد زندگی می‌کنند. این گروه هیچ وقت بیشتر از یک مادۀ بالغ ندارد.

کفتار راه‌راه گونه‌ای از خانواده کفتارها است. این حیوان با توجه به کاهش جمعیت جهانیش به کمتر از ده هزار کفتار بالغ، و کاهش جمعیت طعمه‌هایش در درجه حفاظتی در مرز تهدید قرار گرفته‌است. کفتار راه‌راه در وهله اول لاشه‌خوار است اما برخی از آن‌ها به شکار نیز می‌پردازند.

کفتار راه‌راه حیوانی شب‌گرد است و فقط در تاریکی کامل خود را نمایان می‌کند و قبل از طلوع خورشید هم به پناهگاهش بازمی‌گردد. این جانور هنگام مواجهه با حمله ممکن است خود را به مردن بزند و به همین جهت به ترسویی مشهور است. با این حال مشاهده شده که در مقابل درندگان بزرگ‌تر از خود همچون پلنگ بر سر طعمه و غذا درگیر شده و از خود دفاع کرده‌است.



(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
(تصاویر) خانه باغ زیبای ترلان پروانه، طناز سریال "گردن زنی"، به سبک روستیک یا روستایی با دیوارهایی از جنس نی خیزران و گلدان‌های بزرگ سفالی