(ویدئو) نیما شعبان‌نژاد و نیکی مظفری ازدواج کردند؟/شعر عاشقانه نیکی مظفری برای آقای شعبان نژاد

انتشار 30 خرداد 1403

طوطیا نیوز: این شایعه در حالی طی ساعات اخیر خبرساز شده است که نیما شعبان و نیکی مظفری در برنامه اسکار مدیری حضور داشتند و همچنین این بازیگر جوان و مجید مظفری در فصل جدید جوکر مهمان احسان علیخانی بودند.

(ویدئو) نیما شعبان‌نژاد و نیکی مظفری ازدواج کردند؟/شعر عاشقانه نیکی مظفری برای آقای شعبان نژاد

به گزارش طوطیا نیوز،برخی شایعات حاکی است که نیما شعبان‌نژاد، بازیگر مشهور با دختر یکی از بازیگران پیشکسوت سینما ازدواج کرده است.تعدادی از صفحات اینستاگرامی که حواشی زندگی هنرمندان را منعکس می‌کنند مدعی شدند: نیما شعبان‌نژاد با نیکی مظفری، دختر مجید مظفری ازدواج کرده است.

این شایعه در حالی طی ساعات اخیر خبرساز شده است که نیما شعبان و نیکی مظفری در برنامه اسکار مدیری حضور داشتند و همچنین این بازیگر جوان و مجید مظفری در فصل جدید جوکر مهمان احسان علیخانی بودند.

این خبر نه تایید شده و نه رد؛ در واقع هیچ یک از این چهره ها حتی به این خبر واکنشی هم نشان نداده اند. قطعا خبر رسمی ازدواج باید توسط خود شخص منتشر شود پس بهتر است اخبار مربوط به ازدواج این چهره ها را از طریق صفحه رسمی شان در شبکه های اجتماعی دنبال کنیم.نیکی دختر مجید مظفری و بازیگر ایرانی متولد شهریورماه سال 1366 در تهران است.تنها فرزند خانواده است و سال هاست که مادرش به رحمت خدا رفته و با پدرش مجید مظفری که بازیگر شناخته شده ای است زندگی می کند.

نیما شعبان‌نژاد زاده 21 اردیبهشت 1366 است. شعبان‌نژاد دانش‌آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1383 با کارگردانی تئاتر آغاز کرد. همزمان با شایعه ازدواج این دو بازیگر ویدئویی از شعر خوانی نیکی مظفری برای نیما شعبان نژاد وایرال شده است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب