(ویدئو) پشت‌ صحنه خنده‌ دار آب بالا آوردن گوهر خیراندیش در سریال «لالایی» / شما ذخیره مایعاتتون تکمیله 😅

انتشار 17 مهر 1403

طوطیا نیوز: در این فیلم پشت‌ صحنه خنده‌ دار آب بالا آوردن گوهر خیراندیش در سریال «لالایی» را تماشا کنید و از خنده رو بر می شوید.

(ویدئو) پشت‌ صحنه خنده‌ دار آب بالا آوردن گوهر خیراندیش در سریال «لالایی» / شما ذخیره مایعاتتون تکمیله 😅

به گزارش طوطیا نیوز، گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز متولد شد.این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال 1349 وارد دنیای هنر شد. گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت. این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

سریال لالایی محصول ایران در سال 1403 است که توسط احمد درویشعلی پور کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال خانوادگی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان، گوهر خیراندیش، نعیمه نظام دوست، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان زاده را نام برد.

در این فیلم پشت‌ صحنه خنده‌ دار آب بالا آوردن گوهر خیراندیش در سریال «لالایی» را تماشا می کنید.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران