(ویدئو) شوخی جالب اکبر عبدی با همسرش؛ کسی به من زن نمیداد مگه اینکه آشنا باشه / ولی جا داشت ششمی رو هم داشته باشم 🤣🤣

انتشار 18 مهر 1403

طوطیا نیوز: در بخشی از گفتگوی اکبر عبدی و همسرش که دختر دایی او هم هست را ببینید. مجری از ازدواج آنها پرسید که اکبر عبدی میگه کسی به من زن نمیداد که مگه اینکه آشنا باشه.

(ویدئو) شوخی جالب اکبر عبدی با همسرش؛ کسی به من زن نمیداد مگه اینکه آشنا باشه / ولی جا داشت ششمی رو هم داشته باشم 🤣🤣

به گزارش طوطیا نیوز، اکبر عبدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 4 شهریور 1339 در محله نازی آباد متولد شد. او دارای مدرک دیپلم در رشته نمایش های آماتوری در سال 1358 است و علاوه براین دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می باشد.پدر اکبر عبدی اهل یکی از روستاهای اردبیل و مادرش متولد تهران و خیاط بوده است. او دارای یک خواهر و 4 برادر بود که یکی از برادرانش به دلیل جانبازی و شیمیایی شدن در جنگ ایران و عراق در سال 1380 به شهادت رسید.

اکبر عبدی با دختردایی خود ازدواج کرده و یک دختر به نام المیرا حاصل این زندگی مشترک می باشد که در برخی از فیلم و سریال ها به همراه پدر نقش آفرینی کرده است. اکبر عبدی در سالهای اخیر پدر بزرگ شده و نوه ای به نام سام دارد.در ادمه ویدیویی از اکبر عبدی منتشر شده که او از دلیل دوام زندگی‌اش می‌گوید، احتمالا این صحبت ها، مربوط به یک گفتگویی‌ست که به مناسبت سالروز تولد او ترتیب داده شده است. در بخشی از گفتگوی اکبر عبدی و همسرش که دختر دایی او هم هست را ببینید. مجری از ازدواج آنها پرسید که اکبر عبدی میگه کسی به من زن نمیداد که مگه اینکه آشنا باشه.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید