(ویدئو) سوال جنجالی مدیری از نیکی مظفری جلوی پدرش / مجید مظفری چرا چپ چپ نگاش میکنه!😂

انتشار 16 مهر 1403

طوطیا نیوز: در بخشی از برنامه دورهمی که نیکی و مجید مظفری مهمان برنامه بود، مدیری شروع به سوالات عجیب از نیکلی جلوی پدرش کرد که واکنشش دیدنیه

(ویدئو) سوال جنجالی مدیری از نیکی مظفری جلوی پدرش / مجید مظفری چرا چپ چپ نگاش میکنه!😂

به گزارش طوطیا نیوز، نیکی مظفری، دختر مجید مظفری، یکی از بازیگران شناخته شده و پرآوازه سینمای ایران است. او در 21 شهریور 1366 در تهران به دنیا آمد. نیکی مظفری، همچون پدرش، وارد دنیای بازیگری شد و توانسته است با تلاش و استعداد خود جایگاهی در این عرصه پیدا کند.

نیکی مظفری از همان کودکی با فضای هنر و سینما آشنا شد، زیرا پدرش یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلات خود را در رشته طراحی لباس در دانشگاه ادامه داد، اما علاقه‌اش به بازیگری باعث شد که در این زمینه فعالیت کند. نیکی مظفری در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است.

مجید مظفری (زاده 22 بهمن 1329 در تهران) بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. وی فعالیت حرفه‌ای را از سال 1350 آغاز کرد و یک دوره 5 ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس پشت سر گذاشته و برای بازی در فیلم مسافران (بهرام بیضایی) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم‌های سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها و سایه‌های هجوم کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد.

در بخشی از برنامه دورهمی که نیکی و مجید مظفری مهمان برنامه بود، مدیری شروع به سوالا جنجالی اش که تا حالا عاشق شدین؟ از نیکلی جلوی پدرش کرد که واکنشش پدرش دیدنیه.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید