(ویدئو) توصیف خاص رهبر انقلاب 20سال قبل از علی لاریجانی/رفتن آقای دکتر لاریجانی از این مجموعه فی‌نفسه یک خسارت است...

انتشار 20 خرداد 1403

طوطیا نیوز:فیلمی قدیمی و دیده نشده از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در 28 اردیبهشت‌ ماه سال 1383 و طی بازدید ایشان از سازمان صدا و ‌سیما مشاهده ‌کنید. رهبر انقلاب با اشاره به سابقه فعالیت علی لاریجانی در صدا و سیما فرمودند: « برای من رفتن آقای دکتر لاریجانی از این مجموعه فی‌نفسه یک خسارت است، با ایشان دوستیم، برادریم، هم‌فکریم و رفیق هستیم»

(ویدئو) توصیف خاص رهبر انقلاب 20سال قبل از علی لاریجانی/رفتن آقای دکتر لاریجانی از این مجموعه فی‌نفسه یک خسارت است...

به گزارش پایگاه خبری طوطیا نیوز به نقل از خبر انلاین،علی لاریجانی در روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، بدلیل حساسیت سازمان صدا و سیما، با رایزنی شهید مطهری به آن سازمان وارد شد و یک دوره از فعالیت را در آن سازمان آغاز کرد. در آن ایام، لاریجانی در مقابل تحرکات ضد انقلابی بنی صدر و منافقین با همکاری و همفکری نزدیک شهید بهشتی، در جهت روشنگری افکار عمومی اهتمام خاص داشت. در دوران دفاع مقدس و از سال 1361 به سپاه پاسداران پیوست و در سمت معاونت سپاه و جانشین ستاد کل سپاه پاسداران تا سال 71 خدمت کرد.

لاریجانی در سال 1371 و با نظر رهبر انقلاب، مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پذیرفت و در سال 1371 با حکم ایشان رئیس سازمان صدا و سیما شد.

فعالیت پنج سال نخست و بدنبال آن دوره پنج ساله دوم، حرکتی چشمگیر در بعد کمی و کیفی در صدا و سیما را نشان دا د. شبکه‌های استانی (از جمله شبکه رادیوئی و تلویزیونی استانی قم) رادیو معارف، شبکه قرآن، العالم، الکوثر، شبکه خبر، شبکه‌های جهانی جام جم و... سریال‌های با کیفیت نظیر ولایت عشق – درباره زندگی امام رضا علیه السلام، تنهاترین سردار درباره امام حسن علیه السلام، مردان آنجلس (اصحاب کهف)، مریم مقدس (س)، روشنتر از خاموشی (ملاصدر ا)، شیخ بهائی، کیف انگلیسی، شب دهم، در چشم باد، مختارنامه و ده‌ها فیلم و سریال دیگر، و همچنین همایش چهره‌های ماندگار، تاسیس روزنامه جام جم، توسعه فعالیت‌های چند رسان‌های شخصیت بخشی و گسترش مراکز صدا وسیما در استان‌ها و... محصول حرکت فکری جدید در صدا و سیما بود.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب