دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) اعتراف جنجالی سیدجواد هاشمی در برنامه علی ضیا: به پزشکیان رأی دادم تا آن یکی نشود

سه شنبه، 13 شهریور 1403
طوطیانیوز: در این ویدیو صحبت‌های جنجالی سید جواد هاشمی درباره چرایی رأی دادن به دکتر مسعود پزشکیان را می‌شنوید و می‌بینید.

به گزارش طوطیانیوز: سید جواد هاشمی‌پور اصل (زادهٔ 27 دی 1344) بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. او فعالیت گسترده‌ای در آثار وابسته به دفاع مقدس داشته است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. هاشمی بازیگری را در سال 1358 با حضور در تئاتر آغاز کرد. نخستین حضور سینمایی او در فیلم پرواز در شب (1365) بود.سید جواد هاشمی در سال 1344 در تهران زاده شد. او اصالتاً از تالش و بندر انزلی است. پدرش پیش از انقلاب 1357 آهنگساز و پس از آن وکیل دادگستری بود

سیدجواد هاشمی در گفتگو با علی ضیا گفت: هم با خاتمی رفیقم، هم احمدی‌نژاد! تنها فعالیتم در ستاد خاتمی بود، اما خودم را اصلاح طلب نمی‌دانم. خاتمی آدم صادقی است و دوستش دارم. بعد از خاتمی هیچکس نمی‌داند من به چه کسی رای دادم. چند دوره رأی ندادم، اما این دفعه به پزشکیان رای دادم تا آن یکی نشود.



(عکس) ظرف باستانی شگفت‌ انگیز در گنجینه وایکینگ‌ ها در موزه ملی اسکاتلند که متعلق به شاهنشاهی ساسانی است
راز پرپشت شدن مژه / چگونه مژه‌های خود را زیباتر و پرپشت تر کنیم؟
استوری غم‌انگیز آوا، دختر حسن جوهرچی، برای علی انصاریان
(ویدیو) یادی کنیم از لباس و گریم بسیار عجیب نعیمه نظام‌دوست در پشت صحنه‌ی کلبه‌ی عمو پورنگ/ چه خانم حنایی هم شده؟ خیلی بهش میاد مگه نه!
(ویدیو) اعتراف جنجالی سیدجواد هاشمی در برنامه علی ضیا: به پزشکیان رأی دادم تا آن یکی نشود