(ویدیو) ادعای جنجال‌برانگیز قهرمان المپیک به پاداش 100 میلیاردی که آقای دبیر وعده دادند/ آرین سلیمی؛ یک زمینی به من هدیه دادند که یازده نفر دیگه هم صاحب آن بودند

انتشار 1 مهر 1403

طوطیا نیوز: آرین سلیمی در برنامه‌ی زنده صدا و سیما درباره وعده پاداش 100 میلیاردی به مدال‌آوران المپیک و پاداش واقعی که به آنها داده شد بصورت شفاف و صریح صحبت کرد.

(ویدیو) ادعای جنجال‌برانگیز قهرمان المپیک به پاداش 100 میلیاردی که آقای دبیر وعده دادند/ آرین سلیمی؛ یک زمینی به من هدیه دادند که یازده نفر دیگه هم صاحب آن بودند

به گزارش طوطیا نیوز، آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک پاریس در گفت و گویی افشاء کرده که به جای 18 میلیارد، به او 10 میلیارد داده شده و زمینی که گفته شده به او داده شده نیز یازده مالک دارد. این قهرمان المپیک می‌گوید شهردار کرمانشاه به او یک ظرف شکلات خوری هدیه داده است! روایت تلخ این قهرمان المپیک از بالا کشیدن پاداش‌هایش و اعلام‌های دروغ مسئولین درباره پاداش‌هایی که با او داده‌اند را می‌بینید و می‌شنوید.

لازم به ذکر است این اظهارات واکنش‌هایی را در پی داشت و اکنون رامین الماسی، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، با انتشار مستنداتی این ادعاها را تکذیب کرده است.

آرین سلیمی مبلغ هفتصد میلیون تومان نیز از طرف اداره کل ورزش و جوانان پاداش نقدی دریافت کرده بود که به آن اشاره ای نکرد.

همچنین، آرین سلیمی گفته بود که شهرداری کرمانشاه تنها یک شکلات‌خوری به او اهدا کرده است. در حالی که به گفته منابع رسمی، این هدیه یک کار صنایع دستی نفیس با ارزش تقریبی 10 میلیون تومان بوده و علاوه بر آن، پیشنهاد اینکه یکی از اماکن ورزشی شهرداری به نام او نام‌گذاری شود و پیشنهاد استخدام در شهرداری نیز به او ارائه شده بود. با این حال، خود آرین سلیمی این پیشنهاد استخدام را در صبح روز بعد از مراسم رد کرده است.

انتشار این مستندات، به بحث‌ها و ادعاهای مطرح‌شده پیرامون سلیمی و دریافت پاداش‌های او واکنش رسمی داده و بسیاری از شایعات را روشن کرده است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب