(ویدیو) دور دور پردیس پورعابدینی، بازیگر سریالهای "آقازاده" "گناه فرشته"، و خواهر پزشکش در خیابانهای تهران/ آخه خواهر باشی و اینقدر شبیه هم نباشی؟

انتشار 24 مهر 1403

طوطیا نیوز: پردیس پورعابدینی، بازیگر سریال های آقازاده و گناه فرشته، در صفحه شخصی خود ویدیویی کوتاهی به همراه خواهرش منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

(ویدیو) دور دور پردیس پورعابدینی، بازیگر سریالهای "آقازاده"  "گناه فرشته"، و خواهر پزشکش در خیابانهای تهران/ آخه خواهر باشی و اینقدر شبیه هم نباشی؟

به گزارش طوطیا نیوز، پردیس پورعابدینی بازیگری است که در دوران کوتاه بازیگری خود با بازی در مجموعه آقازاده در شاخه بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد دریافت جایزه حافظ که جایزه‌ای سالانه برای تقدیر از دستاوردهای هنرمندان است شد. او متولد 22 فروردین سال 1379 است که با بازی در فیلم غریب به کارگردانی محمد حسین لطیفی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شده و این جایزه ارزشمند را به حانه برد. پردیس پورعابدینی در فیلم‌های دیگری همچون خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی، غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی، بی‌مادر به کارکردانی مرتضی فاطمی به ایفای نقش پرداخته است و در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

پردیس پورعابدینی در صفحه شخصی خود گاه گاهی تصاویری و ویدیوهایی از زندگی روزمره اش منتشر میکند.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب
همچنین بخوانید