دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) درخواست بخشش سامان گوران از علیرضا حقیقی/ حسرت کربلا را به دل مادرم نگذارید

جمعه، 26 مرداد 1403
طوطیانیوز: سامان گوران، بازیگر تئاتر و طنز، در برنامه تلویزیونی «طریق» از علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال، خواست که او را ببخشد و رضایت دهد تا ممنوع‌الخروجی او رفع شود و بتواند به همراه مادرش به کربلا سفر کند./ایرنا

به گزارش طوطیانیوز، سامان گوران بازیگر و کمدین کشورمان 19 دی ماه سال 1364 در خرم آباد متولد شد.زمانی که پای تقلید صدا به میان می آید محال است که نامی از سامان گوران بخاطر افراد خطور نکند و این هنرمند کشورمان را اغلب مردم با تقلید صداهایی که انجام میدهد می شناسند.سامان گوران دانشجوی انصرافی رشته تئاتر است و با بازی در یک مجموعه طنز وارد تلویزیون شد و بعد از آن با تقلید صداهایی که انجام داد به شهرت بیشتری دست یافت.این چهره طناز دنیای هنر در خانواده ای شش نفره به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر دارد و خودش سومین فرزند خانواده است و پدر جزو اقشار زحمت کش جامعه بوده که در چندین کارخانه معتبر کار کرده و بازنشسته شده است.

سومین قسمت از برنامه طریق که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد به گفت‌وگوی مجید یراق بافان با سامان گوران بازیگر و کمدین اختصاص داشت. سامان گوران بازیگر و کمدین در سومین قسمت از برنامه «طریق» گفت: من فکر می‌کردم که بتوانم یک ورزشکار مهم، تاثیرگذار و معروف باشم. فوتبال را تا 20 سالگی حرفه‌ای بازی می‌کردم در سطح باشگاهی در سایپا، فتح، نیروی زمینی و جوانان پرسپولیس (آقای قطبی هم مقطعی مربی ما بود) بازی کرده‌ام. بعد از اینکه اتفاقی در ورزش منجر با مصدومیت و خرج عمل بالا برایم شد، به بخش دوم استعدادم فکر کردم و آن هم تئاتر بود.

وی درباره اینکه اکثر مردم توقع دارند فردی مثل سامان گوران همیشه شوخی کند و یا لبخند بزند، بیان کرد: این مساله را احساس کرده‌ام؛ مراسمی در دهه اول ماه محرم می‌رفتیم، فردی ما را دید و گفت که هم خدمت بودیم و خواست که بخشی را آنجا اجرا کنم. به او گفتم ان‌شاءالله بعد از محرم و صفر.

گوران در بخش دیگری از برنامه درباره اینکه نتوانسته با پدرش به کربلا برود، اظهار داشت: من قدر پدرم را ندانستم و در دلم مانده که با او زیارت کربلا بروم؛ می‌توانستم بروم و نرفتم.

این هنرمند در ادامه گفت: فکر می‌کنم سال 98 به کربلا رفتم و وقتی که دستم به ضریح حضرت علی (ع) رسید، احساس کردم که همه چیز یک بار دیگر شروع شده است. به من گفتند که این حس از عزت حضرت امیرالمومنین علی (ع) است که وقتی برای اولین بار مشرف می‌شوید، این نورانی بودن به شما منتقل می‌شود.

وی بیان کرد:، چون این سفر برای برادران بود، مادرم را به کربلا نبردم. بعدش هم که کرونا شد که نمی‌شد رفت. الان 3 سال است که می‌خواهم این اتفاق بیفتد و نمی‌توانم، چون با یکی از دوستان (علیرضا حقیقی) شوخی کردم که متاسفانه خیلی مشخص نبود و به عنوان یک توهین تلقی برای او شد.

گوران افزود: قصد و نیتی نداشتم و شرمنده‌ام. از من خیلی شکایت می‌شود و هر موقع به مراجع ذی‌صلاح مراجعه کردم می‌گویند برای پرونده قبلی شوخی‌هایی که کرده بودی است. اما چند تا از پرونده‌ها رسیدگی نشد، غیابی رای صادر شد که متاسفانه در نتیجه آن سه سال است ممنوع الخروج هستم.

در ادامه مجید یراق‌بافان (مجری برنامه) در پیام کوتاهی خطاب به علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی، از او خواست که گذشت کند.

سامان گوران نیز در ادامه گفت: آقای حقیقی! من با پدر شما خیلی صحبت کردم، من شرمنده پدرم شدم و دیگر نمی‌توانم شرمنده مادرم بشوم! فقط برای اینکه مادرم را به کربلا ببرم و برگردم رضایت دهید. تمام کار‌هایی را که شما بگویید انجام می‌دهم.

گوران در بخش دیگری از این برنامه گفت: امام حسین (ع) نوری است که خاموشی ندارد. از او چیز‌های درست بخواهیم او دست همه را می‌گیرد.



(ویدئو) جنجال جدید شهربانو منصوریان، قهرمان ووشو ایران/ بانوی قهرمان‌ ایران، در ازای 5 طلای جهانی، 5 طلای آسیا و یک گونی مدال، تحصیل بدون کنکور در رشته دندانپزشکی را درخواست کرد
(تصاویر+ آدرس) «دودکش جن» پر رمز و راز ترین مکان در یکی از شهرهای ایران!/ بنایی عجیب و شگفت انگیز در زنجان
(عکس) با نمک ترین و بامزه ترین کاراکترهای سریال های تلویزیونی که تو ذهن همه ماندگار شدن
(ویدئو) واکنش و تیکه سنگین احسان علیخانی به نرگس محمدی/خدا صبر بده به آقای اوجی
(ویدئو) پشت صحنه ساخت آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده / آقای خواننده چه غش میکنه از صدای خودش
(تصاویر) پذیرایی منحصربفرد سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، و خواهر‌شوهر مهربونش از مهمانان مخصوصشان در جشن تولد پناه/ باریکلا! چه میز شام و دسری چیدن👌
قاب زیبایی از خانواده 11 نفره ناهید کیانی، دارنده مدال نقره در المپیک 2024، دور میز غذاخوری خانه/ چه تابلوهای انرژی‌بخش و زیبایی!
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه